b_385_225_16777215_0_0_images_news_2015_Zhittya_raionu_48_1280.jpg

Новина про закриття автостанції «Семенівська» звалилася, як грім серед ясного неба. Багато жителів району із сумом дискутували про це у соцмережах, а дехто ще плекав надії на те, що це фейк і з часом усе стане на свої місця. Але дива не сталося, і вже пару тижнів минуло з того часу, як двері АС «Семенівська» зачинились назавжди. Та чи й справді «назавжди»?

Як і в усіх райцентрах, у селищі Велика Багачка чудово розуміють важливість транспортного сполучення між населеними пунктами, особливо в нинішніх умовах. Щоб роз’яснити дану проблему та знайти шляхи її вирішення, місцеві активісти поспілкувалися з керівництвом «Полтаваавтотрансу», дізнавшись, що питання про закриття Великобагачанського автовокзалу стоїть уже четвертий рік. Проблема заключається в орендній платі за землю, на якій знаходиться приміщення станції та зупинки автотранспорту, – у Великій Багачці вона є найвищою в області. Тому й місцева філія є збитковою.

Як стверджує колишній депутат облради від Великобаганського району, а нині громадський діяч, спортсмен, активіст Олег Діденко, питання оренди повинне вирішуватися керівництвом та депутатським корпусом ОТГ. У соціальних мережах він пише: «Неймовірно висока оренда плата за земельні ділянки у нашій ОТГ турбує більшість підприємців, які вимушені закриватися через це. Тому вирішити цю проблему на даний час можна лише на сесії Великобагачанської селищної ради. Зі свого боку, обіцяю долучитися до вирішення цього питання. Але мінімізувати збитковість автостанції необхідно! В іншому випадку госпрозрахункове підприємство змушене буде припинити свою діяльність».

Як бачимо, вихід є! Принаймні у селищі В. Багачка його знайшли: потрібно, щоб голова Великобагачанської ОТГ і депутатський корпус відреагували на листи від дирекції автовокзалу і знизили плату за оренду землі. Для цього потрібно долучитися громадськості і вплинути на прийняття рішення по зниженню орендної плати за землю! У такому випадку каса і зал очікування залишаться працювати, а частину приміщення здадуть в оренду! Тому від активності громади та небайдужості місцевої влади залежить, чи залишиться АС «Велика Багачка»!

Нещодавно голова Семенівської ОТГ Людмила Милашевич на своїй офіційний сторінці у Facebook та на сайті ОТГ зняла із себе увесь тягар проблеми, прокоментувавши, що селищна рада не має ніякого відношення до закриття АС «Семенівська».

Ми, звичайно, не будемо заперечувати того факту, що державне підприємство не підпорядковується органам місцевого самоврядування, але... чи звільняє позиція «моя хата скраю» від відповідальності? Чи вникало керівництво ОТГ в суть проблеми? Чи велися пошуки шляхів її вирішення? Невже нелегальні перевізники з’явились лише за період карантинних обмежень? Чому, коли так гостро постала необхідність функціонування автостанції, ви стверджуєте, що пасажири перестали користуватися її послугами?

А головне: чи не є названі причини проблеми звичайними відмовками того, щоб не працювати? Можливо, слушними були коментарі у соцмережах про те, що не ті двері мали зачинитися перед громадою...

Михайло ПОГРІБНИЙ

Недостатньо прав для коментування :(
Будь ласка, зареєструйтеся на сайті!

Коментарі  

+1 # Вона Справжня 14.08.2020, 11:22
Я хочу сказати, шо сьогодні була сесія селищної моєї ради! трохи було привласнення земель!
# Геннадий 17.08.2020, 10:23
Если опгшная саранча во главе с людожеркой останутся на 6-ю волну прихватизации, тогда все, хутора Семеновки не будет даже на карте Кременчугского района.
# Хтось 17.08.2020, 16:58
Як тепер добиратись до Полтави ? Як курсують перевізники?
# Чорний кіт 20.08.2020, 08:28
якщо сюди треба вкласти більше грошей, ніж воно може принести - Вона цим займатися не буде. І ніяка Багачка не допоможе