Учора голова Полтавської ОДА Валерій Головко побував у Семенівці, де відвідав НВК №2 та провів особистий прийом громадян.

b_385_225_16777215_0_0_images_news_2017_oblast_v-2.jpgДо Семенівки Валерій Головко поїхав, аби відвідати місцеву об’єднану громаду і обговорити із головою Семенівської ОТГ Людмилою Милашевич та керівництвом РДА нагальні проблеми та шляхи їх вирішення. Зокрема, і щодо освітньої реформи та формування мережі опорних шкіл. Проте спершу очільник області провів прийом громадян, під час якого говорили про виділення землі за межами населених пунктів без погодження з громадами, майбутній ринок землі, взаємини аграріїв із правоохоронними органами.

Як з’ясувалося, чи не головною проблемою у районі стала відсутність державного нотаріуса. І про це говорили декілька мешканців Семенівки, котрі прийшли на прийом. За словами Олександра Ярового, нотаріус у районі приймає всього один раз на тиждень:

– Щоб потрапити на прийом у понеділок, люди з четверга починають реєструватись. Проте за декілька годин роботи нотаріус встигає прийняти щонайбільше чотирьох людей. В результаті черга розтягується на 8 місяців.

Люди по року не можуть оформити успадковане майно. Декілька разів доводиться брати довідки у БТІ, адже дійсні вони лише три місяці. І не має гарантії, що вони не втратять чинності, до наступного прийому у нотаріуса.

– Проблема полягає ще і в тому, що відкриту у державного нотаріуса спадкову справу не можна передати приватному колезі. Для цього потрібні законодавчі зміни, — продовжує Олександр Яровий. — А до того часу, вирішити цю проблему може лише пошук державного нотаріуса, який постійно працюватиме у Семенівці, а не приїздитиме на прийом.

Головне управління юстиції у Полтавській області за дорученням голови ОДА має допомогти з цим питанням мешканцям Семенівського району в найкоротші терміни.

b_385_225_16777215_0_0_images_news_2017_oblast_v-1.jpgУ рамках робочої поїздки Валерій Головко не лише спілкувався з мешканцями, а й відвідав Семенівський НВК №2. Навчальний заклад, нагадує Школу мистецтв: її вихованці здобувають перші місця на предметних олімпіадах та творчих конкурсах. Серед вчителів чимало переможців конкурсу на звання кращого вчителя.

Також, заклад є прикладом підтримки освіти коштом ОТГ. Так, торік за гроші об’єднаної громади на суму понад 170 тис. грн. закупили сучасне обладнання для шкільного тренажерного залу. У планах голови ОТГ Людмили Милашевич – капремонт шкільної кухні та їдальні.

b_385_225_16777215_0_0_images_news_2017_oblast_-shkola-bil-she-nagaduje-shkolu-mistectv.jpgПід час екскурсії Валерій Головко також порадив не лише подумати про термомодернізацію будівлі, а й підготувати проект, який можна подати на конкурс у Державний фонд регіонального розвитку:

– Для мене цей навчальний заклад – приклад того, якою має бути опорна школа. Тобто закладом високого рівня, котрий дає якісні знання, куди діти хочуть йти. Де вчителі постійно в пошуку можливостей для вдосконалення своєї майстерності. І кошти потрібно вкладати не в стіни, а в сучасні технології навчання, новітнє обладнання. Щоб рівень знань, які отримує дитина в селі, не відрізнявся від навчання у міській школі.

Прес-служба Полтавської ОДА
poltava.to

Недостатньо прав для коментування :(
Будь ласка, зареєструйтеся на сайті!

Коментарі  

# принцеска 04.02.2017, 08:04
А як же перша школа? Хіба вона не є зразком опорної?
# Роза 04.02.2017, 10:18
Зразок опорної школи - це там, де за тебе проголосують!!!!!!!
# Злидня 04.02.2017, 08:19
Яка школа опорна? 2? Тю...
# Роза 04.02.2017, 08:51
Ой, вей!!!!! То, може, краще Вереміївську школу зробимо опорною??????? Ой, а вона ж зачинена!!!!!!!!!!
# Кнопка 04.02.2017, 09:25
А хіба для опорної школи важливий мистецький напрям? Розмалювати стіни можна в будь-якій школі, а дати знання з точних предметів, мов, історичних дисциплін спроможна перша школа
# Вічно молода подружка очільників 04.02.2017, 10:05
Цитую Кнопка:
А хіба для опорної школи важливий мистецький напрям? Розмалювати стіни можна в будь-якій школі, а дати знання з точних предметів, мов, історичних дисциплін спроможна перша школа

Для мистецтв є музична школа та бдют.Дітям знання потрібні
# elpog 04.02.2017, 09:44
А чому ж і до першоі школи не завітали школа гарна навчають не гірше другоі багато призерів олімпіад і серед вчителів багато переможців ми не маемо права говорити то краща а та так опорною завжди була перша школа так воно й повинно бути а не так як хоче вмерша.
# Адам 04.02.2017, 09:59
Замість першої школи буде почвткова і туди перенесуть дитсадок бо він скоро завалиться
# Роза 04.02.2017, 10:03
А як же ті вікна, що Іщейкін допомагав встановлювати????? У першій школі вже давно термомодернізацію проведено!!!!!!!!!!
# Хохол 04.02.2017, 10:09
Встановлював вікна у другій школі не Іщейкін а з грошей ООН які виграли колектив школи, наша завучка Кравцова і її кум Книш
# Роза 04.02.2017, 10:11
А я говорю про першу школу!!!!! Чомусь туди губернатора не повезли!!!!!!!!!!
# Вічно молода подружка очільників 04.02.2017, 10:05
Цитую Адам:
Замість першої школи буде почвткова і туди перенесуть дитсадок бо він скоро завалиться

Хай би навпаки.
# pravda 07.02.2017, 07:36
Цитую Адам:
Замість першої школи буде почвткова і туди перенесуть дитсадок бо він скоро завалиться

Не буде початкової.Це тобі так хочеться.
# Адам 04.02.2017, 09:59
Голову просили щоб він заставив районних джепутатів перетворити першу школу у початкову а потім мерша їх забире до себе. Бо в неї на дві школи бабок немає

Голову просили щоб він заставив районних джепутатів перетворити першу школу у початкову а потім мерша ї забире до себе. Бо в неї на дві школи бабок немає
# pravda 07.02.2017, 07:37
Цитую Адам:
Голову просили щоб він заставив районних джепутатів перетворити першу школу у початкову а потім мерша їх забире до себе. Бо в неї на дві школи бабок немає

Голову просили щоб він заставив районних джепутатів перетворити першу школу у початкову а потім мерша ї забире до себе. Бо в неї на дві школи бабок немає

Брехня все це.
# Смерш 07.02.2017, 08:53
ти хотів зказати лжебутатів?
# Аттила 04.02.2017, 10:03
Чи й не гроші 170 тисяч. А те що при ре6гіонах туди два автобуси придбали, комп'ютерні класи, замінили всі вікна, навчальні кабінети, замінили котли - про це мовчать. Це фігня - всього десь 3 мільйони. А 170 тисяч від мерші це сила. Та ще й скажуть що це не з бюджету а обдурять що Куцевол дав
# Хохол 04.02.2017, 10:07
А хто підтримував художню студію? Нагадаю - Книш в допомагав фінансово Семигрей. Організаційну роботу і купівлю всього приладдя здійснили по їх вказівці і це вже ніхто не згадає Зате я про це написав і знаю зараз разної багнюки на них наші коментатори накидають. Хай вибачають! А я кажу їм велике їспасибі
# Рибак 04.02.2017, 13:55
Семигрей свої кошти давав, розумієш, свої! Хай падловна скаже, скільки вона своїх особистих хоч десь для людей вклала, вийняла з кошелька і віддала...? А бюджетні кошти їй посада регламентує вкладати в селище, так що вихвалятись нічим!
# Парубок 04.02.2017, 10:14
Павлоані перша школа нафіг не нада. За неї завод голосує а вона знову на вибори піде. І закривать сама не хоче того й просила Головка щоб поміг першу перепрофілювати. Вона туди ще й спортшколу втягне. Всі ж кажуть що в першіій не педколектив а ... І вийде так, що районі депутати закриють а вона знову бабки збереже і забори з пам'ятниками ставитими, премію платитеме, йолки по всій окрузі організує
# мішель 04.02.2017, 10:23
Цитую Парубок:
Павлоані перша школа нафіг не нада. За неї завод голосує а вона знову на вибори піде. І закривать сама не хоче того й просила Головка щоб поміг першу перепрофілювати. Вона туди ще й сп.. І вийде так, що районі депутати закриють а вона знову бабки збереже і забори з пам'ятниками ставитими, премію платитеме, йолки по всій окрузі організує

І РОБОТА буде рядом,якщо мером не виберуть... :lol: :lol: :lol: ;-)
# Дульсинея 04.02.2017, 12:25
Цитую Парубок:
Павлоані перша школа нафіг не нада. За неї завод голосує а вона знову на вибори піде. І закривать сама не хоче того й просила Головка щоб поміг першу перепрофілювати. Вона туди ще й спортшколу втягне. Всі ж кажуть що в першіій не педколектив а ... І вийде так, що районі депутати закриють а вона знову бабки збереже і забори з пам'ятниками ставитими, премію платитеме, йолки по всій окрузі організує

А точно, я й не подумала. Думати - не мій коньок :lol:
# pravda 06.02.2017, 14:03
Цитую Парубок:
Павлоані перша школа нафіг не нада. За неї завод голосує а вона знову на вибори піде. І закривать сама не хоче того й просила Головка щоб поміг першу перепрофілювати. Вона туди ще й спортшколу втягне. Всі ж кажуть що в першіій не педколектив а ... І вийде так, що районі депутати закриють а вона знову бабки збереже і забори з пам'ятниками ставитими, премію платитеме, йолки по всій окрузі організує

хто це всі?знову плітки.
# Аттила 04.02.2017, 10:16
"...вчителі постійно в пошуку можливостей для вдосконалення своєї майстерності. І кошти потрібно вкладати не в стіни, а в сучасні технології навчання, новітнє обладнання"
Ну що перша школа зрозуміли де ваше місце?
# Рибак 04.02.2017, 13:49
Хотів би я побачити новітнє обладнання і сучасні технології в сирих класах з драними вікнами! Жаль, звичайно що головко, як бичок на аркані - куди повели, туди і пішов, цяцьки на стіні показали - він і "поплив"! :D :D :D
# Лара Крофт 07.02.2017, 06:45
у другій школі теж пластикові вікна. до речі, їх там поставили швидше, ніж у першій
# Роза 04.02.2017, 10:22
Подивишся, то Книш із Семигреєнком що в першу, що в другу школи вкладали кошти!!!!! І як мерша не додумалась облаштувати опорну школу в Вереміївці??????????
# принцеска 04.02.2017, 10:46
Здалась вам Вереміївка. Треба за першу боротися :-|
# Маняша 04.02.2017, 10:57
Перша школа сама винна, що її не враховують, як потенційну опорну, там немає головного -колективу, кожен із вчителів, вважає, що він центр Всесвіту, що тільки Він самий розумний. Більшість зайнята тільки самим собою, а там де немає колективу там духовна руїна
# принцеска 04.02.2017, 11:19
Головне завдання вчителя-дати знання дітям. На це треба звертати увагу
# Рибак 04.02.2017, 13:59
А колектив повинен формувати, згуртовувати, захищати - директор! Його повинні поважати або боятись, тоді буде колектив. Висновок: нема директора, тому нема колектива! :lol: :lol: :lol:
# принцеска 04.02.2017, 14:13
Треба ставити нового директора :D
# Рибак 04.02.2017, 14:22
а хіба він там є? :eek: :eek: :eek:
# Роза 04.02.2017, 14:24
А він там і не потрібен!!!!! Там кожен, як директор!!!!!!!!!!
# Роза 04.02.2017, 14:22
Якщо вчителі в школі - справжні, потужні педагоги, а головне - амбіційні, то будь-якому директорові буде важко!!!!! Справжня конкуренція ще нікому заважала!!!!!!!!!!
# Рибак 04.02.2017, 14:35
Важко тоді, коли на професійному рівні підлеглі на порядок вище чим директор, тоді коли директор нуль, як адміністратор і господарник, тоді коли директор не може відстояти колектив і заклад у владних кабінетах, от тоді біда!
# pravda 05.02.2017, 09:55
Цитую Маняша:
Перша школа сама винна, що її не враховують, як потенційну опорну, там немає головного -колективу, кожен із вчителів, вважає, що він центр Всесвіту, що тільки Він самий розумний. Більшість зайнята тільки самим собою, а там де немає колективу там духовна руїна

У першій школі кожен учитель знає собі ціну і ціну Вітерші,яка служить Лопатам.Побачимо скоро.
# Саня 04.02.2017, 12:29
Ситуация очень похожа на старый анекдот.
Представьте грузинскую школу в горах, грузинский акцент и менталитет. Слушайте.
# Саня 04.02.2017, 12:29
Грузинский папа(П) разговаривает со своим грузинским сыном(С).
П: Слюшай Гоги, а гдэ маузэр, которий я тэбе подарил?
С: Ой знаешь, папа, я ево поменял на залатой РОЛЕКС.
П: Слюшай, каак поменял??!! А если завтра к тэбе придет сосед и скажит:
"Я твою папу имел,
Я твою мама имел,
Я твою сестренка имел,
Я ВЕСЬ Ваш род ИМЕЛ!!!!"
Что ти ему скажешь?? Пол второго, да!
# Саня 04.02.2017, 12:32
Так и здесь. Начнут сдавать экзамены дети, а достойного уровня знаний и нет. Что тогда дети скажут?Давайте мы вам картину нарисуем или че там еще?Извините. если кого обидел...
# Лара Крофт 07.02.2017, 11:27
А хто каже, що у другій школі діти, вибачте, тупіші, чим у першій????? хто сказав, що вони без рівня знань??? по чому судите, назвіть, будь ласка, критерії!!!!!!
# Адам 04.02.2017, 12:39
Кого вже Павловна з Куцеволом в район не перевозили - спочатку Пісоцького потім Бєлєнького, слідом Скоцика тепер Головка! Все батьки у района міняються а в районі нічого не міняється. Якби не старі кадри та Іщейкін то давно була б "аграрна жо..."
# Адам 04.02.2017, 14:45
Ти так любиш Люду, аж дух захоплює... Хай би й вони з Вовою так помоталися як Іщейкін... Так Іщейкін робить неправильно що виділяє бюджетні кошти а Павловна правильно бо не виділяє а на кладбищенські забори тратить а потім розказує разом з Календаршою що все в районі не від Бога а від Куцовола. А ти цю брехню захищаєш! 100 відстоків вони тебе на підсос поставили. Це вони вміють.
# Рибак 04.02.2017, 15:34
До речі, наскільки я знаю, вові і віталику , як депутатам облради виділяються певні кошти для надання матеріальної допомоги потребуючим громадянам. Це порядку 150-200 тис. грн. кожному. У нас 2 депутати. А тепер увага питання: Кому з нашого району надана допомога в розмірі 300-400 тис. грн.?
# Кнопка 04.02.2017, 15:38
У першій школі ще крім дітей та вчителів і батьки є. Чи ви думаєте, ми мовчатимемо? З другої школи у першу переводять розумні батьки своїх дітей по знання, а з першої в другу- глупі батьки за оцінками посилають.
# Рибак 04.02.2017, 15:46
а цій владі розумні не потрібні! Чорну роботу по прибиранню туалетів та охороні магазинів можуть люди які вміють трошки писать і порахувать до 1200 - це якраз стільки їм заплатять тугриків :D :D :D
# Лара Крофт 07.02.2017, 11:29
я Вам скажу, що РОЗУМНІ батьки ведуть себе коректно і не ділять дітей на розумних і дурних!!!!! які гени, такі і діти... спочатку треба судити себе!!!
# Кнопка 04.02.2017, 15:46
Да, друга школа молодці, вони дурних питань про те, хто дітей в шкільній столовій обкрадає, не задають. А в першій дурні й безстрашні вчителі задали, тому й під роздачу попали. Да?
# Рибак 04.02.2017, 16:01
Так може й необкрадають? Може там є директор, і картошка з морквою у нього дома є? А у першій школі, людинка, яка вроді би директор, не ожидала, що можна порахувать приход і росход продуктів, і ще можна зважить порції дитячі внезапно так, а школа то з математичним профілем, а людинка, та що вроді би директор - вчитель молодших класів. Ото біда! :D :D :D
# pravda 04.02.2017, 16:16
Та ви шо ,Люди ?Хіба можна порівнювати знання дітей першої і другоїшколи?Перша школа була,є і буде першою.І колектив там є професійний.От тільки директор не на своєму місці.І це кадрова помилка Книша,а тепер він питає ну що перша школа зрозуміли ,де ваше місце?Злорадствує.Нехай педколектив вибере собі на конкурсній основі директора іпобачите,яке місце займе школа.
# Кнопка 04.02.2017, 16:17
Та не просто біда, а ціле горе.
# pravda 04.02.2017, 16:19
А ми батьки можемо іна страйк вийти.Ми будемо захищати нашупершу школу.
# Кнопка 04.02.2017, 16:22
Да, Книш, звісно, людина дуже неглупа, але тут він здорово промахнувся. Не хочеться вірити, що призначив такого директора навмисне, і головне, навмисне кому?
# Парубок 04.02.2017, 17:26
Так хай сам йде туди тепер директором!!! І сам виправляє помилку
# Рибак 04.02.2017, 17:53
До речі директором він би був хорошим. І поки підказував Людці, школа була на висоті, а як пішов з влади, от "тут Остапа і понесло"! :lol: :lol: :lol:
# Парубок 04.02.2017, 17:58
А якщо Пипича директором?
# Robin Hood 06.02.2017, 20:03
Занадто епатажний, дітей не тому научить....
# Кнопка 04.02.2017, 18:00
Згодна. Знаю його як вчителя. Ми його любили.

Я не про Пипича, в про Книша писала
# Lana 04.02.2017, 19:25
А судді хто? ,Кнопочка - ти молодець! Так тримати! Ти - патріот першої школи, таких мало!!!!
# Роза 04.02.2017, 19:49
От у мене думка, як часто Головко був у Семенівському районі????? Мабуть, раз, і вже "вбачив" опорну школу!!!!!!!!!!
# Роза 04.02.2017, 19:54
А про юриста!!!!! Це треба в Африці жити, щоб не знати про цю проблему!!!!!!!!!!
# Lana 04.02.2017, 20:23
Згодна з вами. Це проблемне питання. Але все-таки Перша є Перша!!!
# pravda 05.02.2017, 10:26
Олеже ,тиж сам закінчував першу школу і відео зустрічі однокласників я бачив.Ти шо не знаєш цінитвоїй школі і вчителям?Янерозумію твоєї позиції.
# Кіна не буде 05.02.2017, 11:48
А МОЖЕ ВЖЕ ДОСИТЬ... БАЧИМО ВСІ ГРАМОТНІ...ЦЕ ВАМ ЩО ТРИБУНА ЗЇЗДУ ОСВІТЯН УКРАЇНИ.. ОДНЕ І ТЕ САМЕ... :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz
# Роза 05.02.2017, 12:01
Та ні, не досить!!!!! Досить вже вирішувати подібні питання одній людині, такій, як наш мер!!!!!!!!!!
# Кіна не буде 05.02.2017, 12:04
Цитую Роза:
Та ні, не досить!!!!! Досить вже вирішувати подібні питання одній людині, такій, як наш мер!!!!!!!!!!

і думаєте що хтось чита оцю писанину крім нас? треба це все говорити прямо в очі
# Роза 05.02.2017, 12:07
А Ви думаєте наша влада настільки "совкова"????? Щоб красти, теж якісь мізки треба мати!!!!!!!!!!
# Кіна не буде 05.02.2017, 11:49
ПЕРЕВЕРНІТЬ ПЛАСТИНКУ
# Адам 05.02.2017, 15:31
Хватить словоблудством займатися. Краще скажіть а правда що мерша Голодному пообіцяла що вибере його директором школи на загальних зборах?
# Makc 08.02.2017, 20:47
шо ти несеш адам.....
# Хохол 05.02.2017, 15:34
А що директорів шкіл уже обирають? Так давайте вибори проведем як положино з бюлетенями і кандидати хай з усього району будуть.
# pravda 05.02.2017, 16:30
Цитую pravda:
НУ наші люди без пліток не проживуть і години.Давайте перекинемось на Голодного,,,Кому він мішає?

Цитую Хохол:
А що директорів шкіл уже обирають? Так давайте вибори проведем як положино з бюлетенями і кандидати хай з усього району будуть.

А дочого тут кандидати з усього району?У першій школі кожен учитель може бути кандидатом.
# pravda 05.02.2017, 16:09
НУ наші люди без пліток не проживуть і години.Давайте перекинемось на Голодного,,,Кому він мішає?
# Адам 05.02.2017, 16:13
А хто сказав, що мішає? Просто він сам на уроках каже що будуть вибори. Моя мала говорила. Я й питаю може хтось чув?
# Кнопка 05.02.2017, 17:19
Я таких балачок про нового директора не чула. Нехай ще ця директорша повноваження складе. От мені цікаво, районо не розуміють, що вітер вже себе скомпроментувала? Там же теж не вчорашні спеціалісти сидять, повинні розуміти,що скандал з столовою це тільки початок розбору польотів
# Аттила 06.02.2017, 04:19
А що за скандал зі столовою? З цього місця детальніше...
# pravda 06.02.2017, 08:37
Цитую Аттила:
А що за скандал зі столовою? З цього місця детальніше...

Якби ви не удаляли коментарі,а вони в мене всі на флешці,товиб знали ,що в столовій 3 мішки цукру,що дав Куцовол зникли,а після скандалу появились .ПродуктиЩо приносили ми батькине враховувалисьКрупи і макароннівироби що дав СЕМ теж.Ціни на обіди були не обгрунтовані ,завищені.Директорша на жодне питання незмогла дати відповіді.Чому?
# Кнопка 05.02.2017, 17:51
А де тільки що ділися всі коментарі Ольги Георгієвни? Кілька хвилин тому коментарів було 132. Хто їх знищує? Зачепили її слова когось за саме болюче місце?
# Кнопка 05.02.2017, 17:55
Адміни, розкрийте карти, на кого працюєте?
# Кнопка 05.02.2017, 18:03
І частина коментарів Правди, Олега, Мішеля теж пропала. Навіщо? Не подобається- вийдіть покуріть
# Кнопка 05.02.2017, 18:07
Олег, Ви теж свої коментарі самі видалили?
# Кіна не буде 05.02.2017, 19:23
у вас скоро клавіатура закипить і поламається
# Oleg 05.02.2017, 19:45
Рибалка,а в тебе вудочки карасы покрадуть. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
# Oleg 05.02.2017, 19:40
https://ok.ru/video/243950883286
# Кнопка 05.02.2017, 19:54
Можна подумать, Ви на своїй клавіатурі раз у день "Кузнєчика" граєте
# Кіна не буде 06.02.2017, 06:11
Цитую Кнопка:
Можна подумать, Ви на своїй клавіатурі раз у день "Кузнєчика" граєте

ні два рази :P :P :P :P :P :P :P :P
# pravda 06.02.2017, 08:22
шановний засновник сайту,пане КНИШ!Для чого ви видаляєте неугодні вам коментарі?Може ви спеціально запустили утку про опорну школу і побачили,що коментарі не на вашу користь.Про це свідчать іменно те,що зникли саме думки Ольги Георгіївни,Олега Правди,Мішеля.Може закриємо цейсайт,В ньому немає демократичності,прозорості ,аголовне він носить корисливий характер.Це ваш особистий сайт?
# Аттила 06.02.2017, 16:01
http://semenivka.com.ua/%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F-%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%BD%D1%83/18823-%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B5%D0%BF-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D1%96%D0%B2-%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B0-%C2%AB%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96-%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96%C2%BB
# вічіслав 06.02.2017, 08:40
шо ви тут обсуждаете ... 2 школа сама лучша . і остальні зекрить .. у центрф серце поставили а на міцсі 1 школи поставить паматник , велику .опу , 8) 8)
# pravda 06.02.2017, 09:01
Цитую вічіслав:
шо ви тут обсуждаете ... 2 школа сама лучша . і остальні зекрить .. у центрф серце поставили а на міцсі 1 школи поставить паматник , велику .опу , 8) 8)

Ти мабуть далекий від школи і її проблем,то не тобі і памятники ставить,кому серце,кому опу.
# pravda 06.02.2017, 08:46
кнопка,так і твоїх немає коментарів і провидця теж.До речі він уже писав про це.Тоді явикину їх в мережу на інші сайти і хай скажутьлюди,ЯК із 131 коментаря залишипось 80?Кому це вигідно!
# мішель 06.02.2017, 09:08
У НИХ ТУТ МІСЦЯ не вистачає для коментарів,переносьте обговорення на іншу сторінку ;-)
# pravda 06.02.2017, 14:14
Цитую мішель:
У НИХ ТУТ МІСЦЯ не вистачає для коментарів,переносьте обговорення на іншу сторінку ;-)

Вмістилось же 130 комент,аінші хай на другу сторінку,а то вибірково неугодні коменти видалили.Незахищайте адміністраторів,це вже не вперше.
# Oleg 06.02.2017, 14:24
Хто там хоче в гейропу.
«Долго терпели»: Качиньский «ясно» сказал Порошенко, что украинцы с Бандерой в Европу не войдут
Председатель правящей партии Польши «Право и справедливость» Ярослав Качиньский считает, что глорификация имени Степана Бандеры в Украине может помешать евроинтеграционным устремлениям Украины.
# Адам 06.02.2017, 16:00
Свіжа інфа! Мерша сьогодні педраду а першій школі проводила. Кажуть строїла хлопчиків і дівчаток (видно оправдувалась). Кращий захист це напад
# Oleg 06.02.2017, 16:09
Так а у неї завжди така тактика,завжди хтось винній тільки не вона.
# Роза 06.02.2017, 17:48
Можливо повторюсь, а де був Юрченко????? Хіба він не патріот рідної школи??????????
# pravda 07.02.2017, 07:55
Цитую Адам:
Свіжа інфа! Мерша сьогодні педраду а першій школі проводила. Кажуть строїла хлопчиків і дівчаток (видно оправдувалась). Кращий захист це напад

Строїла Лопатиха бо вже двічі бігала в першу школу захищати директоршуТак у кого морда в пушку?
# Vasiliy1 06.02.2017, 19:42
Шо ви пишете?2га школа це дно в порівняні з 1ю) :lol: :lol: :lol:
# Лара Крофт 07.02.2017, 06:44
А чому?? НВК №2 дуже гарна школа з прекрасними спеціалістами!! Чому вона дно??? бо там не навчаються діти місцевої еліти???? Чи через те, що там із батьків ніхто не тягне гроші???? Звідки така думка????
# pravda 07.02.2017, 08:03
Цитую Лара Крофт:
А чому?? НВК №2 дуже гарна школа з прекрасними спеціалістами!! Чому вона дно??? бо там не навчаються діти місцевої еліти???? Чи через те, що там із батьків ніхто не тягне гроші???? Звідки така думка????

Лара,ачому іменно в першу школу віддають своїх дітей місцева еліта? От івідповідь,яка школа дає грунтовніші знання.Все крапка.
# Друг Алины Кабаевой 07.02.2017, 08:51
Дак....они же в центре живут все то и ходить поближе + в НВК №1 несложно медальку получить, как в этом году было, или я не прав. Только вторая школа знания дает отменныя...
# Лара Крофт 07.02.2017, 11:37
Згодна в повній мірі!!! скількох розумних, талановитих учнів випустила друга школа!!!! вона нічим не вступає першій!!!
# Лара Крофт 07.02.2017, 11:41
не тому, що краща. а тому, що майже все районо працює у першій. тому що це - центр. на цьому ваші критерії закінчилися. у другій на подарунок вчителю не дарують 500 грн. і золото, техніку.... так що це все не показник якісних знань і по цьому казати, що перша школа в ЧОМУСЬ краща за другу я не бачу сенсу(((( вибачте!!!
# pravda 07.02.2017, 13:40
Цитую Лара Крофт:
не тому, що краща. а тому, що майже все районо працює у першій. тому що це - центр. на цьому ваші критерії закінчилися. у другій на подарунок вчителю не дарують 500 грн. і золото, техніку.... так що це все не показник якісних знань і по цьому казати, що перша школа в ЧОМУСЬ краща за другу я не бачу сенсу(((( вибачте!!!

ларочко,я тебе поважаю,але в школы№1 не працюэ ныхто зрайво.
# Lana 06.02.2017, 19:49
До речі, а може вже досить! набридли ваші коментарі 1-а і 2-а Зебест!!!
# Роза 06.02.2017, 19:50
Якщо Вас поставлять перед фактом: "або перша, або друга", то Ви будете іншої думки!!!!!
# Vasiliy1 06.02.2017, 19:59
Роза,я ціню твій чорний юмор, але ми з тобою знаємо яка школа краща!!виграти змагання може тільки перший тобто №1) :P
# Makc 08.02.2017, 20:55
ЛАНА+ хоч хтось при памяті, одне селище, засирають ті ту ті іншу школу, люди ви в адекваті, це як дві рідні дитини одна краща друга гірша чи що? як діти школьніки моя школа краща ні моя....циркачі...
# Robin Hood 06.02.2017, 20:01
Як приємно повернутись на Україну, зайти на свій улюблений сайт і побачити старі знайомі обличчя!!!Олег, Фіксик, Злидня!!!!!!Балдю!!!!!!!!! 8) 8) :P :P :P
# Містер Фікс 07.02.2017, 10:14
Цитую Robin Hood:
Як приємно повернутись на Україну, зайти на свій улюблений сайт і побачити старі знайомі обличчя!!!Олег, Фіксик, Злидня!!!!!!Балдю!!!!!!!!! 8) 8) :P :P :P

Робін, де тебе носило? Скільки спас бідних? Зараз усі на заробітках. Тільки ніхто не говорить чому немає Хвеськи? З цукром тільки Роза жалкує...
# Друг Алины Кабаевой 07.02.2017, 06:24
Только вторая школа должна быть опорной, только вторая и никак иначе.....вся Семеновка за второю школу!!!
# pravda 07.02.2017, 07:50
Цитую Друг Алины Кабаевой:
Только вторая школа должна быть опорной, только вторая и никак иначе.....вся Семеновка за второю школу!!!

Це ти вся Семенівка?Нечуди.
# Друг Алины Кабаевой 07.02.2017, 08:11
А какое Ваше мнение, Голубушка???
# Смерш 07.02.2017, 08:37
Дружок,переключи клаву на українську мову. :-) :-) :-) :-) :-) :-) Ми вас не розуміємо :-) :-) :-) :-) :-)
# Друг Алины Кабаевой 07.02.2017, 08:53
Че, серъезно не понимаеш???
# Смерш 07.02.2017, 09:11
А що таке не понимаешь.
# Рибак 07.02.2017, 10:05
"вся Семеновка за второю школу!!!" - грамоте во второй тебя учили? :D :D :D
# Містер Фікс 07.02.2017, 10:26
Цитую рибак:
"вся Семеновка за второю школу!!!" - грамоте во второй тебя учили? :D :D :D

Рибак, ти не правий! Останнім часом пішло змагання хто кому більше виділить, хто буде спонсором. Відіграватись у популізмі на дітях? А можливо система винна? А всі разом ми винні в цьому....Перше засідання ВP і тут про продаж землі А війна - то по..р
# Рибак 07.02.2017, 10:42
Я про помилки граматичні цього Друга! А якщо держава не може фінансувати заклади освіти чи медицини, то на х...й потрібна така держава!
# Oleg 07.02.2017, 11:06
Так правильно,земля наша має велику ціну,а за кабальні кредити треба чимсь розраховуваться.У них вже в планах навіть на 20 рік розраховано скільк МВФ дасть коштів.На Донбасі молодь витовчуть,частина завіється горшки виносить,а частина буде батрачить на америкосовських та гейропейських панів.
# Влад 07.02.2017, 11:00
Запахло сепаратизмом. :-? :-?
# мішель 07.02.2017, 11:07
Яке запахло!!!! Вонь така,що дихать нічим :-* :-* :-* ;-)
# Oleg 07.02.2017, 11:23
https://www.youtube.com/watch?v=o5BOQoRDPow
# Oleg 07.02.2017, 11:32
Ось Мішіко як наше керівництво відроджує свою армію.Ти ще ізригни про пяту колону,про руку Москви.Руки Москви в ВР,хто просрав Крим і половину Донбасу,це точно не попередники,а твої кумири які запливли в ВР на піні майдану.
# Oleg 07.02.2017, 11:40
https://www.youtube.com/watch?v=PslM-d5wwrA
# мішель 07.02.2017, 11:42
ТВІЙ кумір лежить сохне на Красній площі,ніяк його по людські не поховають,а в мене кумирів немеє :P ;-)
# Oleg 07.02.2017, 12:14
Мішіко,мій кумир був і зостався,а він і твій був,але ти вже їх поміняв стільки що вже і сам запутався.В цьому році будемо відмічать 100 років ВЕЛИКОЇ ЖОВТНЕВОЇ СОЦІАЛІСТИЧНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ.
# мішель 07.02.2017, 12:43
Я ТОБІ СПІВЧУВАЮ :D :D :D
# Oleg 07.02.2017, 12:54
Мішіко,людині яка жила в той час і находилась біля кормушки,яка проповідувала ленінські ідеї,а потім різко поміняла свої погляди можна тільки співчувати.
# Oleg 07.02.2017, 11:19
В чому сепаратизм?В тому що діти депутатів по закордонах живуть,а простих людей зі зброєю 40х років під пулі кидають.
https://www.youtube.com/watch?v=BNLbLv6xDLQ
# мішель 07.02.2017, 11:36
https://www.youtube.com/watch?v=5aw0He0YlCc
# Влад 07.02.2017, 11:59
Держава в нас одна Україна. А те що у владі всі роки ворюги і пройдохи що тоді що зараз.Але все одно віриться що колись і в нас буде все добре.
# Oleg 07.02.2017, 12:23
Якщо діло так буде продовжуватись то колись для нашої держави поняття примарне.Ці пройдохи вже розкололи суспільство і далі будуть розколювать.Їх не навчило те що менталітет галичан різко відрізняється від менталітету східного населення.Галичани з молоком матері впитували ненависть до нашого с тобою минулого.Так само і з мовою,Все міське населення розмовляє російською.
# мішель 07.02.2017, 12:39
ОЦЕ вам яскравий приклад розколу суспільства.Галичани йому не такі,мова йому не така....Типові рашисько-фашистська реторика :-* ;-)
# Oleg 07.02.2017, 12:51
Мішіко.я не хочу щоб мою мову засирали такими словаими як,продавчиня,поліціянт,штрика вка,заштрик,лікар піхвознавець,летовище,автівка, лікар знечулювач,світлина і т.д.Я не проти галичан,але не треба установлювати свої правила і міняти традиції з якими люди жили століттями.От частково із за цього і проливається кров.
# мішель 07.02.2017, 13:28
https://www.youtube.com/watch?v=aSdHLuTEwp4
# мішель 07.02.2017, 13:30
Будеш балакати по Жирыку :D :D :D
# Рибак 07.02.2017, 15:21
Якщо галичанин прийде до мене у двір і почне розказувати як мені жити і з ким дружити - я його покалічу!
# мішель 07.02.2017, 15:38
Нормальні люди без запрошення по дворах не лазять ;-)
# Oleg 07.02.2017, 15:43
Мішіко вони вже влізли і диктують нам що треба робити.
# Рибак 07.02.2017, 15:52
Правильно, я про ненормальних! Мені нав`язують ненависть до росіян, славлять бендеру-недоноска, на українських танках малюють свастику, луплять з усіх калібрів по житлових кварталах і кажуть що це єдино правильно! А мені насрать, і я ніколи не прийму ідеологію цих ублюдків, і не тільки я!!!
# Oleg 07.02.2017, 16:22
Вже пішли ще далі.Печатають щоденник Гебельса,на черзі мабуть моя поротьба Адольфа Гітлера,а може скоро на місці Леніна поставлять памятники Гітлеру,я і цьому не здивуюсь,тому що нами керують люди зі справками.
# мішель 07.02.2017, 16:44
Та ні Олег...Два придурка на одному місці ,то вже занадто :D 8) ЩОСЬ У ТЕБЕ ЯКІСЬ не обгрунтовані страхи :sad: Ти б перевірився ;-)
# Oleg 07.02.2017, 16:49
Перевіряться тобі треба,подивись кругом себе,пройдись по семенівці,і ти вернешся в минуле століття годиків на 100.Повний крах економіки району,дерибанять памятники,кладовища,торгують всякою дрянню,народ на грані виживання.
# мішель 07.02.2017, 17:03
Ходив ОЛЕЖЕ!!!Все бачив ...але ні портрета,ні пам"ятника Гітлеру ніде не бачив :lol: :lol: :lol: Розграбували все,розтягли по дворах,але ніхто ні разу не вийшов з протестом проти того грабунку.В Глобино люди бились за свій завод,а в нас тихо змирились ;-)
# Oleg 07.02.2017, 18:33
Мішіко,в Глобино ніхто нікуди не виходив,це я тобі точку кажу.
# мішель 07.02.2017, 18:57
Мені свідок розказував...ТО ти не вкурсі...
# Oleg 07.02.2017, 19:20
Мішіко,зкажи в якому це году було.
# мішель 07.02.2017, 20:30
11,12 РОКІВ ТОМУ
# мішель 07.02.2017, 16:55
А ЯКА різниця росіянин чи грек,чи німець якщо людина нормальна,якщо від неї ніякого вреда, Не нації погані ,а люди в них ;-)
# Oleg 07.02.2017, 12:25
Ми кричимо зкрізь про сепаратизм,а хто кричит держи вора,знаєш.Найбільші сепаратисти це правляча коаліція.
# Друг Алины Кабаевой 07.02.2017, 12:37
Этот вопрос, в принципе, нужно выносить на общественное обсуждение, а не так с бухты - барахты ждать решение одного человека или нескольких карманных чиновников. Иначе никак!!! 8) 8) 8)
# Містер Фікс 07.02.2017, 17:47
Цитую Друг Алины Кабаевой:
Этот вопрос, в принципе, нужно выносить на общественное обсуждение, а не так с бухты - барахты ждать решение одного человека или нескольких карманных чиновников. Иначе никак!!! 8) 8) 8)

Тут на сайті подруга Друга Путіна Кабаєва на російській мові Та про мову ладно, сепаратизм!!!! Куда выносить вопрос?
# святослав 07.02.2017, 18:57
Звертаємось до СБУ - згідно наданих вам повноважень , дати офіційну оцінку окремим коментарям на цьому сайті ( Рибак , Oleg та іншим) , які носять усі ознаки проявів сепаратизму , вислови антиукраїнської та антидержавної спрямованості , дають негативну і спотворену оцінку діям ЗСУ, щодо визвільної війни на Сході України , вносять розкол та спотворюють процеси відродження і становлення української держави .
# Oleg 07.02.2017, 19:13
Ти,ублюдок,якого вивчила і радянська влада,дала роботу,смієш мене звинувачувати в сепаратизмі,ти отприск діда поліцая привів до влади вурдалаків які глумляться на народом.Утвоїх діях точно є ознаки сепаратизму,Такі як ти здали Крим і просрали пів Донбасу,довели народ до зубожіння,а тепер киваєте на когось.Ви уроди паплюжите минуле яке для більшості з нас святе.Вас тварюк прокляне будуще покоління.
# Oleg 07.02.2017, 19:17
Ти гнида ніяк не заспокоїшся,я на відміну від тебе не перекрашувавсь,яким був таким і зостався.Це ви вандали порушили памятники попереіменовували міста і села,але память у людей не зітреш,тому що без мінулого не буде майбутнього.
# Oleg 07.02.2017, 19:37
Іще про збройні сили.Яможу дать оцінку,тому що я офіцер і мав колись відношення до оборонки.Так от за три роки на місці адекватного уряду можна було наситить армію і танками,і бронемашинами,і ПТУРСами,і ракетами,благо у нас заводів оборонної галузі достаточно.За ці роки економіку треба було поставити на військові рейки і працювать у три зміни,а ви пробалаганили і зоставили армію зі зброєю радянських часів.
# Oleg 07.02.2017, 19:44
https://www.youtube.com/watch?v=o5BOQoRDPow
# Вона Справжня 07.02.2017, 20:00
От і вилізло ваше нутро, чи як ви там писали? Образи, образи,образи - нічому більше не навчились? Та й про психіку я вірно говорила - вона у вас не зовсім того...
# Рибак 08.02.2017, 03:49
Ти, тварино, ще жива? Краще сам закінчуй своє нікчемне животіння, бо ти швидко не здохнеш, я тобі нагадаю твого діда - поліцая і розвал району1 Чмошник!!!
# Robin Hood 08.02.2017, 06:25
А може краще звернися з приводу дерибану земель, заводів, та злиття наших військ під Ілловайськом і Дебальцевим....Чи ти не для того, щоб користь рпенести, а просто хоч попіаритися???
# Oleg 08.02.2017, 06:42
Так при ньому як раз і почався інтенсивний розвал району.Це тупе створіння ні нащо не здатне окрім тупих лозунгів які нічого спільного з патріотизмом не мають,мало начепить на себе вишиванку і шаровари,треба щоб пропорційно крику слава життя людей поліпшувалось,а у нас все навпаки,чим більше кричать тим гірше людям жить.Їх треба взяти за зябра за бездарне керування.
# Друг Алины Кабаевой 08.02.2017, 10:58
Тем временем грохнули киви или гиви, сепара вобшем.... 8) 8) 8)
# Вічно молода подружка очільників 08.02.2017, 14:53
Туда йому дорога
# Вона Справжня 08.02.2017, 17:22
ОЛЕЖКА ЗНИЩУЄ СВОЇ ПАСКВІЛІ
# Oleg 08.02.2017, 17:30
Я ж написав,з тобою ніяких дискусій,тому і затер тільки твої,прошу,не лізь зі своїми плоским остроумієм)))))Не пиши бо все рівно затру.
# Oleg 08.02.2017, 17:42
https://ok.ru/video/237912458523
# мішель 08.02.2017, 17:43
ОЛЕГ!!! Ти бува не в КГБ служив???Бо щось методи дуже схожі 8) :lol: :lol: :lol:
# Вона Справжня 08.02.2017, 17:49
Та ні, він служив у якихось секретних, де вчили різних методик впливу на свідомість людей, і видно ОЛЕЖКА щось підзабув, бо його старання марні.
# мішель 08.02.2017, 18:48
Та щось він впливав,впливав на главлікаря ,та так і безтолку :-) ;-)
# Oleg 08.02.2017, 19:01
Мішіко,не гостри,на головлікаря впливав,хоч обладнання якому було більше 30 років поміняв.Піди зраз подивись до чого доведено оне.Ні метрологічного контролю,ні періодичного техобслуговування.Так що Мішіко таки впливав,правда дуже не угодний йому був,не хотів до нього на фазенду працювать їздить.
# Oleg 08.02.2017, 17:54
Ні Мішіко,після учоби в МАПі,а потім в КЛУГА.
# Роза 08.02.2017, 19:08
Сьогодні почула таку чуйку, на збіговиськах у НВК 1 мерша говорила, що школа як була, так і залишиться опорною!!!!! То що це, Павлівна вирішила усіх кинути??????????
# Oleg 08.02.2017, 19:16
Орденоносна як ліса Аліса на полі чудес,вона присипляє увагу,а потім поставить всіх перед фактом.Я думаю якщо на чергових виборах вона потерпить фіаско,то при її звязках вона стане директором НВК№2,от же ............)
# Друг Алины Кабаевой 09.02.2017, 06:52
Так чем закончилось наше голосование??? Таки абсолютное большинство за вторую???Ну и логично все....
# Oleg 12.02.2017, 06:16
Коли вже Україна запустить свою МБР?
https://news.mail.ru/politics/28743642/?frommail=1
# Oleg 12.02.2017, 06:18
Молодці корейці,в такій обстановці такі успіхи,і похер їм америкоси.