b_385_225_16777215_0_0_images_news_2017_detektor.jpg

У поле зору «Вісника Семенівщини» потрапила інтернет-публікація інформаційного порталу «СтопКор», який переконує читачів, що викрив корупцію та кумівство у Семенівському навчально-виховному комплексі №1 імені М. М. Хорунжого.

Із ситуацією, що склалася навколо першої школи, ми тримали в курсі жителів району на нашому сайті «Семенівські вісті». Проблема стосувалася колишнього директора Людмили Вітер, роботою якої був невдоволений колектив школи. Щоб вирішити її, начальником відділу освіти, молоді та спорту РДА був оголошений відкритий конкурс із відбору кандидатів на посаду директора НВК, переможцем в якому стала Олена Дунай, котра до цього працювала методистом РМК. Але і ця кандидатура не підійшла педагогам, після чого завдяки активістам місцевого осередку й з’явилася стаття на «СтопКорі».

Наша редакція вирішила не афішувати свою позицію щодо цієї проблеми та, щоб перевірити факти, звернулася за коментарями до «винуватиці» події – колишньої очільниці школи Людмили Вітер.

– Людмило Миколаївно, що можете сказати з приводу публікації в ІП «СтопКор»?

– По-перше, дозвольте висловити подяку усім небайдужим людям за підтримку у цій неоднозначній ситуації і навіть тим, які сприяли розповсюдженню цієї статті в інформаційному середовищі. Хочеться вірити, що вони мали на меті «розібратися» у тонкощах справи. Факти, викладені у статті, завідома неправдиві. Керівник не може самовільно підняти ціну на обіди, здати на металобрухт старі радіатори. Це відбулося за безпосереднього погодження та за розпорядженням голови РДА. А щодо отримання три роки поспіль державних коштів на ремонт покрівлі шкільної будівлі – це взагалі надумані факти.

– Обґрунтуйте чому!

– Свого часу навчальний заклад увійшов в обласну програму будівництва, реконструкції та капітального ремонту загальноосвітніх навчальних закладів, у результаті якої і було здійснено капітальний ремонт рулонної покрівлі навчальних корпусів. Замовником виступало УКБ Полтавської ОДА. Вони ж укладали договір підряду на виконання даних робіт. Кошти з обласного бюджету надходили безпосередньо до виконавця робіт, який мав виконувати трирічні гарантійні зобов’язання і усувати недоліки. Після виявлення протікань та звернення адміністрації закладу і відділу освіти до виконавця робіт недоліки не були усунені, і кошти більше не виділялися.

– Що зробили Ви для того, щоб вирішити проблему?

– Після зведення наклепів, у тому числі й у прокуратуру, та відвертих погроз деяких колег мені довелося залишити посаду керівника закладу заради спокою в колективі.

Так як справа зайшла в «глухий кут», ми вирішили піти далі й поцікавилися її деталями у безпосереднього керуючого освітніми процесами району – начальника відділу освіти, молоді та спорту Семенівської райдержадміністрації Людмили Лопати.

– Людмила Віталіївно, як нам вдалося дізнатися, керівники навчальних закладів особисто контролюють усі роботи з енергозабезпечення, зокрема ремонту системи опалення. Чи дійсно це так, і яка ситуація стосовно Семенівського НВК №1?

– У вересні 2016 року проведено реконструкцію системи опалення Семенівського НВК №1 ім. М. М. Хорунжого із заміною чавунних радіаторів на сучасні металеві. Відповідно до дефектних актів, усі чавунні радіатори обліковані. Частина, відповідно до актів, передана іншим навчальним закладам (Оболонській ЗОШ І-ІІІ ст., Криворудській ЗОШ І-ІІІ ст., Біляківській ЗОШ І-ІІІ ст., Василівській ЗОШ І-ІІ ст., Семенівському НВК №2). Частину, відповідно до вимог діючого законодавства, з оформленням відповідних документів здано на металобрухт. Кошти перераховано на рахунки відділу освіти, молоді та спорту і використано Семенівським НВК №1. Залишки обліковані та знаходяться на збереженні в закладі.

– Завдяки обласній програмі будівництва було здійснено капітальний ремонт рулонної покрівлі навчальних корпусів першої школи. Чи мали доступ до коштів Ви або директор Л. М. Вітер?

– Роботи по капітальному ремонту рулонної покрівлі Семенівського НВК №1 ім. М. М. Хорунжого у липні-серпні 2014 року виконувались ПП «Магнолія-ВІК» (м. Полтава). Замовником виконання робіт і, відповідно, розпорядником коштів було управління капітального будівництва Полтавської обласної державної адміністрації, яке уклало з ПП «Магнолія-ВІК» договір підряду від 22.07.2014 р. №03-27/14. Виходячи з цього, ні відділ освіти, молоді та спорту, ні, тим паче, директор Семенівського НВК №1 Л. М. Вітер не укладали жодного договору і не займались перерахуванням коштів за виконані роботи.

– А як щодо шкільного харчування?

– Відповідно до розпорядження голови Семенівської районної державної адміністрації від 16.11.2016 року №486 «Про безоплатне одноразове харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів пільгових категорій на 2016 рік» установлено вартість одноразового харчування (сніданків) учнів загальноосвітніх навчальних закладів району у розмірі 7 грн. Відповідно, вартість сніданку для інших учнів, не пільгових категорій, які харчуються батьківським коштом, теж складала 7 грн. Виходячи з наявних фінансових ресурсів 2017 бюджетного року, враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», з метою дотримання вимог збалансованого харчування розпорядженням голови Семенівської районної державної адміністрації від 16.01.2017 року №12 «Про безоплатне одноразове харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів пільгових категорій» встановлено вартість одноразового харчування учнів віком від 6 до 10 років у розмірі 12 грн., віком від 10 років і старше – 13 грн. Відповідно, вартість сніданку для дітей, які харчуються батьківським коштом, склала за віковими категоріями 12 грн. та 13 грн. На даний час діти отримують повноцінні збалансовані сніданки. Начальник відділу, а тим більше директор закладу, не мають права самовільно встановлювати вартість гарячого сніданку у закладі.

– Конкурс на посаду директора школи ще жодного разу не проводився у Семенівському району. Чому виникла потреба проведення його саме в НВК №1 після того, як посада директора стала вакантною?

– Відповідно до ст. 20 Закону України «Про освіту», призначення директора загальноосвітнього навчального закладу комунальної форми власності здійснюється відповідним органом управління освітою за попереднім погодженням з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування. Тобто, призначення директора проводить начальник відділу освіти, молоді та спорту за попереднім погодженням з органами влади. Після того, як посада директора Семенівського НВК №1 стала вакантною, до відділу освіти, молоді та спорту Семенівської райдержадміністрації у березні 2017 року звернулися працівники Семенівського НВК №1 ім. М. М. Хорунжого з проханням про призначення директора закладу на конкурсній основі відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2015 р. №827 «Про затвердження Порядку призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів державної форми власності». Оскільки заклади освіти району перебували в комунальній власності територіальних громад району в особі Семенівської районної ради, а не державній власності, проведення конкурсного відбору за вимог даної Постанови неможливе. Реагуючи на звернення, відділом освіти, молоді та спорту розроблено Порядок призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів району та подано на розгляд депутатів Семенівської районної ради. Після затвердження Порядку призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів району на XV сесії Семенівської районної ради VII скликання відділом освіти, молоді та спорту 28.04.2017 р. оголошено конкурс на заміщення вакантної посади директора Семенівського НВК №1 та затверджено склад конкурсної комісії (наказ від 15.05.2017 р. №85).

– Яка процедура проведення конкурсу, і чи законна була вона стосовно вакантної посади директора Семенівського НВК №1, адже, як ми знаємо, її неодноразово було оскаржено?

– У відповідності до положень Порядку, комісію не може очолювати роботодавець, тобто начальник відділу. Головою комісії призначено головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту, як і прописано в Порядку. До складу комісії увійшли представники відділу освіти, молоді та спорту, районного методичного кабінету, Семенівської районної ради як засновника, Семенівської селищної ради, педагогічного колективу, громадськості. Усі засідання комісії оформлені протокольно. До участі в конкурсі допущено 3-х кандидатів – В. П. Голодного, О. М. Дунай, І. І. Лопату. Відповідно до підсумкового протоколу, Василь Голодний отримав 101 рейтинговий бал з 120 можливих (різниця з переможцем – 19 балів). Оцінюванню підлягали: перспективний план розвитку закладу, мотиваційний лист та співбесіда з питань освіти. В. П. Голодному, на його численні звернення щодо відміни рішення комісії, роз’яснено, що на момент подачі документів, проведення конкурсного відбору відсутній конфлікт інтересів між мною як начальником відділу освіти, молоді та спорту і моїм чоловіком І. І. Лопатою, який, до речі, є ще і членом педагогічного колективу Семенівського НВК №1, має досвід управлінської роботи, бо з 2001 року працює заступником директора закладу, має відомчі відзнаки та звання «Заслужений учитель України». На комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації 4 липня, куди запрошено і мене, як начальника відділу, В. П. Голодному рекомендовано звернутися до суду з метою захисту своїх прав. Але, як бачимо, бажання зайняти омріяну посаду директора спонукає окремих громадян, які працюють у Семенівському НВК №1 ім. М. М. Хорунжого, обливати інших брудом, перекручувати факти, спиратися на власні домисли, а не вирішувати питання у встановленому законодавством порядку. А ще, використовуючи соціальні мережі, розповсюджувати завідомо неправдиву інформацію. Призначення переможця конкурсного відбору на посаду директора Семенівського НВК №1 Олену Дунай проведено у відповідності до законодавства та Порядку призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів району з попереднім погодженням Семенівською районною державною адміністрацією (лист від 4.07.2017 р. №01-30/1502) за підписом голови Семенівської райдержадміністрації В. І. Федоренка та Семенівської районної ради (від 7.07.2017 р. №01-05/218) за підписом голови Семенівської районної ради В. В. Юрченка.

Правду з’ясовував Михайло ПОГРІБНИЙ

Недостатньо прав для коментування :(
Будь ласка, зареєструйтеся на сайті!

Коментарі  

+5 # мішель 25.09.2017, 11:21
Із акту пожежної інспекції...."ПОжежна команда прибула вчасно...Все згоріло правельно" |-)
+1 # pravda 25.09.2017, 13:04
Міша Погрібний,ти ж розумний хлопець,то чому ж ти дозволяєш твоїми руками розгрібати жар небезпечних "побрехеньок"
+8 # Логопед_Парубія 25.09.2017, 13:46
Відчувається "вчительський" підхід
+9 # Логопед_Парубія 25.09.2017, 13:45
Голодний і Ко не можуть заспокоїтися?Чи то пак, Ко і Голодний.В чому проблема?До суду, чи кишка тонка?Краще зза рогу дулі крутити та брудом усіх обливати?!Шо поробищ,як нутро таке.
+9 # бамбула 25.09.2017, 15:24
На сайті не тільки вчителі та батьки,так що робіть поправку на коректість висловлювань.А висновки хай роблять спеціалісти,бо знову постів 200 буде з негативнимикоментарями.Не забувайте що розпочався учбовий процес в школах і нервозність педаговів відзеркалиться на дітях.Краще не спеціалістам не сунуть носа в цю тему.
-1 # Містер Фікс 25.09.2017, 16:55
Цитую жора:
На сайті не тільки вчителі та батьки,так що робіть поправку на коректість висловлювань.А висновки хай роблять спеціалісти,бо знову постів 200 буде з негативнимикоментарями.Не забувайте що розпочався учбовий процес в школах і нервозність педаговів відзеркалиться на дітях.Краще не спеціалістам не сунуть носа в цю тему.

Жора не забувай де ти і хто ти під новим ніком!
+1 # бамбула 25.09.2017, 18:07
:eek: )))))
+6 # бамбула 25.09.2017, 15:28
Як правило роботою керівника колектив невдоволени тоді коли від нього,колективу вимагають,професійного підходу до роботи і дисципліни.
+8 # Адам 25.09.2017, 16:31
Здебільшого це так! А "учителям", чи то пак "активістам" як вони себе вже тепер називають (модно стало) рекомендую доводити свою правоту (якщо впевнені) не через інтернет-ресурс а визначеним законом шляхом. І не грузіть дітей своїми кар'єрними проблемами
+6 # Роза 25.09.2017, 16:53
І ще додам, шановні активісти, чого шифруєтесь за цими публікаціями і ніками на цьому сайті????? Що ви боїтеся, як так то герої, та й анонімно свою правоту не доведете!!!!!!!!!!
+2 # Містер Фікс 25.09.2017, 16:58
Цитую Роза:
І ще додам, шановні активісти, чого шифруєтесь за цими публікаціями і ніками на цьому сайті????? Що ви боїтеся, як так то герої, та й анонімно свою правоту не доведете!!!!!!!!!!

Ініціюємо ініціативу! Вперед! Даєш фото!!!
+2 # белка 25.09.2017, 17:05
а тут і до гадалки не ходіть.гляньте хто лайкає ці пости :-x основне зверніть увагу не ре пости ;-) ;-)
+5 # бамбула 25.09.2017, 18:19
Ти краще своє фото покажи,чи боїшся що після цього дописувачі алфавіт забудуть. :-) І взагалі краще цю тему залишить педагогам і їхнім керівникам,хай сами розберуться,а то такі як фіксик своїми коментарями розвалять всю систему освіти не тільки в Семенівці,а і у районі.Іще фіксик,моє прізвище Лісняк,звать Олег,по баткові Григорович.Це що б не було питань.
+8 # крук 25.09.2017, 17:38
Які ж таки молодці активісти... Хіба ви не розуміли ,що цим пасквілем наражали на неприємності себе,Стопкор і,можливо,й на небезпеку ту людину,яка пропхала до друку даний матеріал...Пишіть ще,треба ж десь випльовувати свої амбіції і енергію...
+1 # володя 25.09.2017, 18:07
нравится не нравится,терпи моя красавица ..
+2 # вічіслав 25.09.2017, 18:10
+2 # pravda 26.09.2017, 05:32
Роза,Логопед,Фікс,Адам,бєлка,к рук чого чи кого Ви боїтесь?Проявили ініціативу,вперед.Розкривайте свої ніки,як ОЛЕГ(оце приклад для наслідування),тоді побачимо,хто найбільше бруду І на кого ллє.А за мною "не заржавеет",я Правда І приєднаюсь до Вашої ініціативи,бо серед усіх Вас мої коментарі виважені,толерантні,хіба що відповіді на образи і грубість з Вашої сторони.Аналізуйте.Приєднуюсь до тих,хто вважає,що конфлікт у школі повинні вирішувати компетентні органи.
+2 # бамбула 26.09.2017, 05:56
Це все хорошо,а от проблеми які і вправду повинна вирішувати громада чомусь на цьому сайті замовчують.Питання до обох орденоносних.Поки в Семенівці будуть не прибрані руїни.В яку сторону не поїдеш кругом сліди рук людських.У Волгограді так там є будинок Павлова,але це пмятка героїзму радянських воїнів.А у нас чому чи кому памятка?Оце справді наше діло.А з освітою нехай розбираються компетенті органи.
+3 # бамбула 26.09.2017, 06:43
Звертаюсь до адмінів сайту,не провокуйте громаду до педпіставних звинувачень в сторону працівників освіти,тим більше що ви як журналісти повинні це розуміти і не розмножувати плітки по району.
-4 # death_star 26.09.2017, 07:06
Це можна розцінювати як вплив на редакційну політику! Для початку попереджаємо усно, надалі ми маємо право блокувати Ваш акаунт! Дякуємо за розуміння!
-3 # бамбула 26.09.2017, 07:45
Повідомлення від адміністратора: "За упереджене ставлення до Адміністрації сайту користувача жора заблоковано на тиждень"
+2 # Кіна не буде 26.09.2017, 12:27
Цитую жора:
Повідомлення від адміністратора: "За упереджене ставлення до Адміністрації сайту користувача жора заблоковано на тиждень"
яке тут упереджене ставлення???це називається несприйняття чужих думок і поглядів .
+1 # Кіна не буде 26.09.2017, 12:32
Цитую жора:
Повідомлення від адміністратора: "За упереджене ставлення до Адміністрації сайту користувача жора заблоковано на тиждень"

Цитую жора:
Повідомлення від адміністратора: "За упереджене ставлення до Адміністрації сайту користувача жора заблоковано на тиждень"
яке тут упереджене ставлення???це називається несприйняття чужих думок і поглядів адміністрацією сайту
+4 # pravda 26.09.2017, 11:57
Я дуже уважно прочитав коментар жори.За питання до адміністрації:який вплив на редакційну політику він має?Х іба ваша політи ка не прислухатись до людей,навіть тоді,якщо вони мають протилежну думку?А де тут упереджене ставлення до адміністрації? Висновок один:співайте те,що ми хочемо чути.Не будете-заблокуємо і нічого пояснювати не б удемо,відбудемось загальними фразами.Хто слід уючий?,,,
-2 # death_star 26.09.2017, 12:14
По-перше, запитання не було, щодо нашої редакційної політики було пряме ствердження без обгрунтування! По-друге, це ж саме попередження висуваємо Вам (поки що усне)! По-третє, наш портал завжди прислухається до думки користувачів та не всі вони поважають роботу Адміністрації сайту! Але ж терпіння не вічне... Дякуємо за розуміння!
+1 # pravda 26.09.2017, 13:31
Цитую death_star:
По-перше, запитання не було, щодо нашої редакційної політики було пряме ствердження без обгрунтування! По-друге, це ж саме попередження висуваємо Вам (поки що усне)! По-третє, наш портал завжди прислухається до думки користувачів та не всі вони поважають роботу Адміністрації сайту! Але ж терпіння не вічне... Дякуємо за розуміння!

Це я вам запитання задав ,просто технічна помилка друку.
+1 # Смерш 26.09.2017, 19:03
Повторюю запитання,чому ви на своїх сторінках не викладаєте фактичного стану економіки селища,не показуєте що сталося з підприємствами селища і району і по чиїй вині,проведіть своє розслідування.Я думаю це тільки підніме ваш авторитет.Хоча вам простіше мене заблокувати чим написати правдиву статтю з відео.
+2 # Смерш 26.09.2017, 19:11
Я ще раз переконуюсь, що гроші ЗМІ ніколи не робили незалежними.Ви ще дуже молоді і мабуть не розумієте,що любий ваш навіть погляд не вту сторону куди дивиться хазяїн закінчиться для вас звільненням.А взагалі настоящий журналіст не повинен оглядатись на те що скаже хазяїн,
# Містер Фікс 27.09.2017, 21:26
Цитую Смерш:
Я ще раз переконуюсь, що гроші ЗМІ ніколи не робили незалежними.Ви ще дуже молоді і мабуть не розумієте,що любий ваш навіть погляд не вту сторону куди дивиться хазяїн закінчиться для вас звільненням.А взагалі настоящий журналіст не повинен оглядатись на те що скаже хазяїн,

Не стало Олега і Жори (жопи) - з"явився СМЕРШ!
# Містер Фікс 27.09.2017, 21:40
Цитую Смерш:
Повторюю запитання,чому ви на своїх сторінках не викладаєте фактичного стану економіки селища,не показуєте що сталося з підприємствами селища і району і по чиїй вині,проведіть своє розслідування.Я думаю це тільки підніме ваш авторитет.Хоча вам простіше мене заблокувати чим написати правдиву статтю з відео.

Смерть шпіонам на сайті! (СМЕРШС)
+5 # Кіна не буде 26.09.2017, 12:22
Шановна адміністрація сайту, ви оцим детектором побрехеньок тільки стягуєте всякі плітки кометарями користувачів...не використовуйте його надалі.... є дуже багато тем з життя району, різних рубрик на сайті...
+2 # pravda 26.09.2017, 13:24
Цитую Кіна не буде:
Шановна адміністрація сайту, ви оцим детектором побрехеньок тільки стягуєте всякі плітки кометарями користувачів...не використовуйте його надалі.... є дуже багато тем з життя району, різних рубрик на сайті...

Готуйся Кіна не буде,заблокують ти упереджено ставишся до адміністра ції сайту.
+5 # Romashka 26.09.2017, 12:44
Дуже сумніваюся, що вийде знайти "крайнього" в цьому всьому, кожен просто залишиться при своїй думці і все.
+3 # pravda 26.09.2017, 13:20
Ви мене не лякайте,чи й не горе? Люди вже побачили хто є хто.Ваш сайт побрехеньок тільки збурює громаду,про нього варто писати і в фейсбуці і в ютюбі.Блокуйте.
-2 # death_star 26.09.2017, 13:26
Та й Ви нас :-) Де чекати публікацій? На найправдивішому сайті "Стопкор" чи на найчеснішій сторінці Тамари Тополі :D ??
# pravda 26.09.2017, 13:40
Цитую death_star:
Та й Ви нас :-) Де чекати публікацій? На найправдивішому сайті "Стопкор" чи на найчеснішій сторінці Тамари Тополі :D ??

В судіЦитую death_star:
Та й Ви нас :-) Де чекати публікацій? На найправдивішому сайті "Стопкор" чи на найчеснішій сторінці Тамари Тополі :D ??

Може і в суді зустрінемось.
-2 # death_star 26.09.2017, 13:45
Тільки Ви вже губитесь в показаннях: в фейсбуці, на ютубі, чи в суді? ;-)
+2 # Vasilok 26.09.2017, 15:39
А хто така Тамара Тополя? Люди , просвітіть! Це якась знаменита поєтеса? Псевдонім? Просто дуже гарно компонується..Тамара Тополя.. раніше під псевдонімами такими дуже гарні вірші чи поєми писали.
+7 # святослав 26.09.2017, 16:00
Повідомлення від адміністратора: "Користувача "святослав" заблоковано на тиждень"
+2 # Смерш 26.09.2017, 18:55
Відповім Святославу,я то совком був і ним зостався,а от ти ним був,ним в люди вискочив,був членом КПРС,а потім всіх і все зрадив,на відміну від тебе я нікого не зраджував,а ваша кліка просрала Крим і половину Донбасу і тепер смієте ще когось в цьому звинувчувать.
# мішель 27.09.2017, 16:06
http://begemot.news/etot-film-nuzhno-pokazyvat-vo-vseh-shkolah-chekist-rozhden-v-borbe-cheka-leaders-gulag/
-2 # elpog 26.09.2017, 17:02
Наскільки відомо Милашевич посіщала школу і просила припинити цей скандал в школі бо повиганяе непристойних і поки ви будете хаяти сайт написали статтю зі слів Лопати Л. не заінтересованого спеціаліста чого ви просто без бруду не можете висловити свою думку і не ображати один одного а Погрібний молодець побільше б таких розумних журналістів.
+6 # Роза 26.09.2017, 17:08
Жах!!!!! Люди, скільки ж у вас люті?????!!!!!
+2 # Арон 26.09.2017, 19:21
Нешановні активісти ,зрозумійте те ,що всі ви невдахи й лузери. Сходіть на сповідь і покайтесь ,бо ваші жаби вас же й подавлять...
-2 # pravda 27.09.2017, 07:18
Це Лопата Л.не заінтересований спеціаліст? Та з неї все і почалося і продовжується далі.А ти Арон Іванович замолюй свої гріхи,їх у тебе ой як багато:
+2 # pravda 27.09.2017, 07:56
Я підтримую Смерша.У вас журналісти є про що писати В районі безлад і пустота.Проведіть своє розслідування ,виведіть на чисту воду тих,хто роздеребанив район,не зациклюйтесь на школі.Більшість з вас є її випукскниками,та й діти тих ,хто зараз паскудить її ,навчались у отих "невдах"(бо так хотіли ви самі) і мають про учителів іншу думку.
# мішель 27.09.2017, 10:02
Наговорили багато чого,а толку ніякого...По-перше,вказувати журналістам,що їм робити і про що писати може тільки власник ЗМІ І редактор,коротше,той ,хто вкладає кошти на їїутримання....Хочеш донести до громади свою точку зору--- створюй своє ЗМІ,УТРИМУЙ ЙОГО І ПРОДВИГАЙ...Незалежним може бути тільки громадське ЗМІ... ;-)
# Смерш 27.09.2017, 11:39
Мішіко,так то воно так,але розпускать плітки на сайті не розібравшись до кінця,а хто ж таки правий це те ж не допустимо.Власник то він власник,але тільки свого карманного ЗМІ,а не школи.Тому плітки тільки підривають авторитет учителів в очах дітей і батьків.От коли будуть офіційні документи компетентних органів от тоді будь ласка.
+2 # мішель 27.09.2017, 16:22
Не знаєш,як поступить,роби по закону... ;-) А ОФІ ційний документ буде,як рак свисне... |-)
# Вона Справжня 27.09.2017, 18:46
Цитую мішель:
Не знаєш,як поступить,роби по закону... ;-) А ОФІ ційний документ буде,як рак свисне... |-)

https://www.youtube.com/watch?v=cEEEg9oJzMA
-2 # Містер Фікс 27.09.2017, 19:05
Цитую мішель:
Наговорили багато чого,а толку ніякого...По-перше,вказувати журналістам,що їм робити і про що писати може тільки власник ЗМІ І редактор,коротше,той ,хто вкладає кошти на їїутримання....Хочеш донести до громади свою точку зору--- створюй своє ЗМІ,УТРИМУЙ ЙОГО І ПРОДВИГАЙ...Незалежним може бути тільки громадське ЗМІ... ;-)

Громадські ЗМІ? Скільки вкладеш, продюсер Мішіко? От і в цьому вся відповідь!!! Будеш Семенівський Гордон!
# мішель 27.09.2017, 19:29
Громадське - це скільки всі ми разом готові заплатити...до чого тут Мішико....Ще й Гордона в авторитети пхаєш 8)
+5 # мішель 27.09.2017, 10:09
Більшість з вас є її випукскниками,та й діти тих ,хто зараз паскудить її ,навчались у отих "невдах"(бо так хотіли ви самі) і

Тут теж спірне питання...Хотіли чи не хотіли,а вибору не було...Школи дві і різниця між ними не велика 8)
# pravda 27.09.2017, 08:04
Школа є і буде працювати при будь якому директорові,бо в школі є учителі професіонали,яких поважають учні і батьки.Вони чесні і справедливі,не бояться говорити правду і їх неможливо "повиганяти",якби кому не хотілось.Не забувайте про це.
+1 # Містер Фікс 27.09.2017, 18:57
Цитую pravda:
Школа є і буде працювати при будь якому директорові,бо в школі є учителі професіонали,яких поважають учні і батьки.Вони чесні і справедливі,не бояться говорити правду і їх неможливо "повиганяти",якби кому не хотілось.Не забувайте про це.

Колись залишали після уроків, а тепер головна мета - репетитрство! Ось і вся мета відділу освіти і школи - репетиторство!
# pravda 27.09.2017, 10:56
Мішель ,не знаєш обстановки,не пиши.Якраз вибір був і вибирали лузерів (як пише Арон Іванович),бо саме вони змогли дати і його дітям добрі знання.В мене запитання:хіба на кожен коментар треба давати свій,навіть ,якщо ти не в курсі?Я такого ніколи не роблю і тобі не раджу.
+1 # мішель 27.09.2017, 16:18
Цитую pravda:
Мішель ,не знаєш обстановки,не пиши.Якраз вибір був і вибирали лузерів (як пише Арон Іванович),бо саме вони змогли дати і його дітям добрі знання.В мене запитання:хіба на кожен коментар треба давати свій,навіть ,якщо ти не в курсі?Я такого ніколи не роблю і тобі не раджу.

Пишу те в чому впевнений....В порадах потреби не маю ;-)
-1 # Містер Фікс 27.09.2017, 19:15
Цитую мішель:
Пишу те в чому впевнений....В порадах потреби не маю ;-)

Найбільша біда в тому що не прислуховуємося до порад. Навіть тоді коли зробимо по власному переконанню. Іноді жалкуємо. Буває запізно...
# мішель 27.09.2017, 19:22
кожному своє.... ;-)
-2 # Вона Справжня 27.09.2017, 18:40
Ця публікація - спроба підняти рейтинг сайту, а не журналістске розслідування , оскільки ведеться слідство , а в дописі про це ні слова. Допис - ''сенсація ''має на меті формування суспільної думки, яку нав`язує редакція та спроба скинути вантаж душевних обтяжень осіб-фігурантів статті.
Тому і блокуються '' неугодні коментарі ''
А ТЕПЕР БЛОКУЙТЕ І МЕНЕ
# Смерш 27.09.2017, 18:52
Ольга Георгиевна,Ви праві іде цілеспрямована дескридитація всієї системи освіти в Семенівці.Може це молоді люди і не розуміють що їхніми руками творяться грязні діла,в той час коли в школі почався навчальний процес,і тут треба бути надзвичайно обережними в виразах щоб не заплямувати вчителів в очах учнів.А рейтинг вони цим собі не піднімуть.
+1 # Містер Фікс 27.09.2017, 19:01
Цитую Ольга Георгиевна:
Ця публікація - спроба підняти рейтинг сайту, а не журналістске розслідування , оскільки ведеться слідство , а в дописі про це ні слова. Допис - ''сенсація ''має на меті формування суспільної думки, яку нав`язує редакція та спроба скинути вантаж душевних обтяжень осіб-фігурантів статті.
Тому і блокуються '' неугодні коментарі ''
А ТЕПЕР БЛОКУЙТЕ І МЕНЕ

ВЧОРА БУЛО ДВІ ЧЕРВОНІ КАРТКИ! Так і треба, тільки не Георгієвну!
+1 # Смерш 28.09.2017, 04:32
Знову гниллю завоняло,а, ну точно,це ж фіксик знову воздух портить.
+3 # elpog 27.09.2017, 17:08
Мішель ви як завжди правий і ми вас підтримуемо в порадах не потребуемо і в кожного в нас своя думка і свій погляд узаконюйте свое ЗМІ і пишіть свое законне щиросердечне а ми будемо читати і вас хаяти.
+2 # володя 27.09.2017, 19:00
а я так скажу..чем больше педагоги первой школы комментируют здесь.тем больше они дискредитируют в первую очередь себя
-3 # Містер Фікс 27.09.2017, 19:09
Цитую володя:
а я так скажу..чем больше педагоги первой школы комментируют здесь.тем больше они дискредитируют в первую очередь себя

Окремі під Ніками, як ми і всі , а чому на російській мові!, Там здається був Указ Якийсь відносно мови А тут Володя!
# дві заводські труби 28.09.2017, 12:29
Валера, а може він був учнем "Галіни Михайловни",ну дуже схоже...
-2 # Смерш 28.09.2017, 08:21
Повідомлення від адміністратора: "Користувача "смерш" заблоковано на три дні за образу Адміністрації сайту"
-1 # володя 28.09.2017, 08:43
смерш или как там тебя?олег?ты тут распинаешся что некомпетентные люди залезлив эту тему а сам кем себя возомнил.то что ты пнешся здесь лишь наводит на мысль что ты заряжен по самое не балуй
# Логопед_Парубія 28.09.2017, 09:22
Думати нема про що.Налили 100 гр йому та й зарядили |-)
+2 # белка 27.09.2017, 19:17
да,статя провокативна :-?так а шо ж хіба не знали шо полється весь недосекс з першої школи?знали!нуа вони й повелись на провокацю шо дівчатка :-)
-3 # Містер Фікс 27.09.2017, 21:13
Цитую белка:
да,статя провокативна :-?так а шо ж хіба не знали шо полється весь недосекс з першої школи?знали!нуа вони й повелись на провокацю шо дівчатка :-)

От біда! Чи то "недосенс" чи "недосекс"?
+3 # Смерш 28.09.2017, 05:44
На цьому сайт вже раз спровокували шабаш проти однієї людини,не буду називать прізвища,правда хватило ума убрать цю сторінку.Зараз повторюється те ж саме,але вже проти колективу вчителів.Може це було зроблено з благими намірами,але вийшло як вийшло.Схоже журналісти відпрацьовують чиєсь замовлення.