b_385_225_16777215_00_images_news_2018_06_36041956_429039337564857_1053348949911404544_o.jpg

Наша редакція завжди ретельно слідкує за спілкуванням наших відвідувачів.

Цього разу ми хотіли б звернути увагу на репліки користувача Oleg про засилля фізичних осіб – підприємців на території району і, зокрема, селища та необхідності посилення контролю над ними.

Досліджуючи дане питання, ми вияснили, що, насправді, потрібно моніторити відносини підприємців із органами місцевого самоврядування та піднімати проблему цільового використання владою державних коштів... Що ми і зробили!

Дата: 26.06.2018 року

Склад виконавчого комітету:

  1. Милашевич Людмила Павлівна – селищний голова;
  2. Бардалим Антоніна Вікторівна – секретар виконавчого комітету селищної ради;
  3. Полупан Сергій Миколайович – заступник селищного голови з питань діяльності виконавчого органу ради;
  4. Чинчик Сергій Сергійович – заступник селищного голови з юридичних питань;
  5. Антипчук Анатолій Степанович – в.о. Вереміївського старости;
  6. Стеценко Юрій Сергійович – в. о Липнягівського старости;
  7. Ворона Надія Іванівна – в. о. Товстівського старости;
  8. Іващенко Олександр – в. о Степанівського старости;
  9. Календарь Інна Іванівна – в. о Веселоподільського старости;
  10. Шквир Григорій Валерійович – начальник відділу земельних відносин;
  11. Куцовол Володимир Миколайович – директор ТОВ «Агріс»;
  12. Єсаян Андранік Саруханович – приватний підприємець;
  13. Зімін Олександр Петрович – начальник Семенівської філії ПАТ «Полтаваобленерго»;
  14. Мокляк Володимир Якович – директор ФГ «Дослідне»;
  15. Чмихало Віктор Павлович – приватний підприємець;
  16. Смага Анатолій Олексійович – фермер;
  17. Заєць Валентина Михайлівна – пенсіонер.

Призначення переважної більшості платежів:

- ПП Мороз В.Г. По програмі заходів за продукти харчування (консерви, олія...) – 30990,77 грн.

- ПП Мороз В.Г. По програмі заходів за продукти харчування (торти, морозиво...) – 11057,50 грн.

- ФОП Мостовий А.А. По програмі заходів за автопослуги – 9749,60 грн.

- ПП Мороз В.Г. По програмі заходів за продукти харчування (торти, вода...) – 9457,05 грн.

- ФОП Коваль С.М. По програмі заходів за повітряні, кульки, зелень і квіти, декор... – 6729,00 грн.

- ФОП Демешко Л.І. За продукти (капуста, огірки...) – 5919,16 грн.

- ФОП Коваль С.М. По програмі заходів за подарункові набори – 5730,00 грн.

- ФОП Коваль С.М. По програмі заходів за сувенірну продукцію – 5730,00 грн.

- ФОП Коваль С.М. По програмі заходів за стрічку, повітряні кульки – 5252,00 грн.

- ПП Мороз В.Г. За продукти (кабачки, м’ясо...) – 3281,78 грн.

- ФОП Рязанова О.В. За продукти (гречка, рис...) – 2524,43 грн.

- ПП Сиротенко О.О. По програмі заходів за живі квіти... – 2475,00 грн.

- ФОП Коваль С.М. По програмі заходів за призи, подарунки – 2373,00 грн.

- ПП Степаненко О.В, За продукти (філе курине, риба морожена...) – 2317,14 грн.

- ПП Сиротенко О.О. По програмі заходів за живі квіти... – 2275,00 грн.

- ДП «Об’єднання підприємств громадського харчування» (ресторан) По програмі заходів за комплексний обід – 1780,00 грн.

- ФОП Демешко Л.І. За продукти (хліб...) – 1382,50 грн.

- ПП Виноградова М.В. По програмі заходів за корзина ритуальна – 1235,00 грн.

- ФОП Коваль С.М. По програмі заходів за кульки, хлопушки – 1089,00 грн.

- ФОП Гаврись Г.В. По програмі заходів за канцтовари (лента, гуашь...) – 881,10 грн.

- ПП Книш Л.В. По програмі заходів за гірлянда з повітряних кульок – 840,00 грн.

- ФОП Демешко Л.І. За продукти (молоко...) – 51,00 грн.

Загальна сума – 113120,03 грн.

Далі без коментарів!

Фото – «Голос громади»

Склад виконкому взято з офіційного сайту ОТГ

Скриншоти сторінок сайту eData додаємо далі

gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1

Недостатньо прав для коментування :(
Будь ласка, зареєструйтеся на сайті!

Коментарі  

# Хохол 28.06.2018, 11:27
Круто погуляли!!!
# володя 28.06.2018, 11:29
жить хорошо а хорошо жить еще лучше,
# Роза 28.06.2018, 15:18
Красиво жити не заборониш)))))
# Хохол 28.06.2018, 11:29
Дивлюсь сесію. Спочатку Григорій Шквир був а потім пропав? Тепер бачу куди пішрв....
# Адам 28.06.2018, 11:36
Моя подяка Олегу! Гарну тему підняв. Дійсно посилення контролю за витрачанням бюджетних коштів правильний підхід. Олегу респект!
# Oleg 28.06.2018, 15:15
На провокації ви мастаки,то я підняв тему про дитячі садки,то тепер цю тему,не шукайте ідіотів собі подібних.Скоро я вам зроблю сюрприз де декому в компанії з замполітом закрутить у носі.А поки що цитату де я цю тему піднімав,прийдеться дать журналістам по рукам за такі провокації.
# Хохол 28.06.2018, 16:22
Ладно,на цій сторінці я свою задачу виконав,печатна машинка Олега працювала,а значить не заржавіє і ти самим вінзавдяки мені зекономив певні кошти,До нових зустрічей
THE END :lol: :D
# Хохол 28.06.2018, 16:25
Олеже, а замполіту дай по пиці (літературне слово від Олега) - це точно він придумав, як тебе дістати по самі.... помідори.
# Oleg 28.06.2018, 16:35
Хохол,мабуть навпаки,порахуй мої пости і своїх прибічників,і поймеш хто кого дістав,а от десь у слідущу пятницю,я думаю я вас точно дістану.
# Адам 28.06.2018, 16:34
Сюрприз від якого крутить у носі це те, що треба!. Олег я тебе підтримую! І допоможу з фактичним матеріалом! Оприлюднимо, хай люди читають - не знаю правда чи це сподобається твоїм кураторам? Але вперед, не зупиняймося!
# Українець 28.06.2018, 11:41
Да Олег круто дивлячись на фото молодь погуляла.Івсе по закону буде сесія і за все проголосуе.Головне не прийняти рішення а круто потратити а потім депутати приймуть рішення.Як демократично просто клас.
# мішель 28.06.2018, 14:58
Так все логічно....То з одного бютжета селища гроші витрачали.а тепер з усих членів ОТГ ;-)
# Romashka 28.06.2018, 16:33
Я вражена, чесно кажучи! Селищна рада говорила ж, що у них величезна недостача в бюджеті і треба "стягнути пояси". Чи на свята, організовані виконкомом це не поширюється? );(
# Romashka 28.06.2018, 16:35
А ще дуже цікаво спостерігати за Олегом в таких ситуаціях... Він на людей кидатися буде, але визнати, що в селищній не все так ідеально - нізащо! :lol:
# Адам 28.06.2018, 16:42
Цитати про підприємців від Олега:
- понівечили всю економіку селища і району,а тепер одиниці виставляють себе на показ...
- про ледацюг,та дармові гроші які цей ледащо отримує на біржі...
- молодь рвонула в міста,а на дядю працювать який постоянно дурить ти і працюй...
- я додивлявся кіно про бариг вроді тебе,а якщо ти хочеш продовження цієї кумедії де головну роль грають твої кринджоли і замполіт,то будь ласка.
Молоці журналісти. Продовжили тему Олега про кринджоли....
# Oleg 28.06.2018, 17:19
Адам,так це ж про вас,не виривай цитат з контексту.Що ж ви на когось киваєте коли у самих рильце не те що в пушку,а вже як у старого кабана,у щетині. :lol: :-)
# Адам 28.06.2018, 18:12
Шановні журналісти! Чим більше таких висловів (про рильце в пушку і щетину) тим більше таких фактів як в цій статті! Оце буде правильно! Класний метод суперечки з Олегом! Він образу ви статтю! Круто!!!
До речі проведіть опитування по лікарні з приводу ц\є\ї цитати Олега "до лампочок я діла ніякого не мав,а от завдяки мені лікарня отримала багато нового обладнання..."
# Oleg 28.06.2018, 18:57
Адам,будь ласка,нехай опитують,тільки ти і про себе не забувай.Я в лікарні електриком не працював.Це ще квіточки,далі ти ще не так забалакаєш.Не хотів я тебе бити нижче пояса,а прийдеться вдарить,тільки потім не кричи про заборонені методи.До речі як будуть опитувать то нехай найдуть мої вхідні номери службових записок,їх там дуже багато,і коли ти був головою і тобі приходили копії,але ти чомусь не зреагував.
# Адам 28.06.2018, 18:29
Виконавчий комітет Семенівської селищної ради
ПП Маленко В.В.
08.06.2018
8 353.00 UAH
Призначення платежу: За крiсло офiсне "Фiдель"
Олег, це не для тебе купили?
# Oleg 28.06.2018, 18:48
Адам.конечно для мене,а тебе що завидки мучать. :lol: А тепер ще стіл компютерний побіцяли,називається Кастро.І буде Фідель Кастро. :-) :lol:
# Oleg 28.06.2018, 19:04
І це пише людина з вищою педосвітою,бувшим головою райдержадміністрації.Мабуть я тебе чимсь дошкулив.Мені помниться як ти піджавши хвоста подавав заяву про звільнення з посади голови,мені тоді було тебе жалко,жалко дивитися на тебе жалюгідного.Ти і сьогодні побоявся голосувать проти,а просто як страус заховав голову у пісок і зовсім не голосував.
# Адам 28.06.2018, 18:51
Я радий за Олега. А що таке Рус і коли його куплять?
# Oleg 28.06.2018, 19:15
Адам,Рус це компютер,я думаю що твоє любопитство я задовольнив.Ось знайшов у себе в архіві копію яку я тобі відсилав вх:18 від 21.04.10 року.Оригінал головлікарю,копія УОЗ,копія інспекцію по труду,копія в райдержадміністрацію.Ти порушив закон не відповівши на мої зверненя.
# Oleg 28.06.2018, 19:19
Ага іще мені виділили кабінет і дали посаду.
# Oleg 28.06.2018, 19:20
Я думаю що більше питань на цю тему не буде.
# Oleg 28.06.2018, 19:22
Тоді дерибанили лікарню кому не лінь,і нікому до цього не було діла.
# Адам 28.06.2018, 19:28
Може хто, що й порушив, але зараз ти не за адресою В народі кажуть "пальцем в небо"
# Oleg 28.06.2018, 19:39
Адам,та ні не пальцем в небо,всі ляпи тоді характеризують тебе як керівника.Якби ти тоді зреагував ,то можливо б іще койде працювала вентиляція в лікарні,може б іще один ліфт в дію запустили,можеб ренген апарат той що в Оболоні не зник безслідно,іще багато чого може б.
# Oleg 28.06.2018, 19:48
Я тоді звертався скрізь,але кругом головлікарем
було все схвачено. Приїжджає комісія,звідкись береться свиняча тушка,або по відділення збирать гроші.
# Адам 28.06.2018, 19:24
Поцікався заодно хто такий Пуленій? Цікаво, чесно кажу і тоді про все інше поговоримо! А комп'ютер краще не Рус а Япон чи Американ, накрайній випадок Малай чи Таїлан
# Oleg 28.06.2018, 19:43
Перший компютер я купив списаний за 200грн. у Глобинській сільгосптехніці в 1997р. і старенький прінтер який працював як печатна машинка на лєнті.ВІн був Япон.
# белка 28.06.2018, 20:56
100 штук потратили на День молодь, вибачте а молодь де ? :zzz :cry:
# Роза 29.06.2018, 09:28
Семенівській молоді створено всі умови для роботи в Польщі!!!!!
# Засиратор жизнєй брехунів 28.06.2018, 21:46
Oleg 20.08.2017, 08:50
Цих торгових точок як грибів після дощу,а де ж підприємства на яких би випускалась продукція,і де б можна було працювати молоді.А так одні спекулянти.І не треба говорити що зараз немає спекуляції.Рентабельність торгівлі вище 10%це вже спекуляція,я маю ввиду перепродажу товарів (фарцовку).
# Засиратор жизнєй брехунів 28.06.2018, 21:50
Oleg 30.05.2018, 16:47
Сама Семенівка лишилась біля 3000 робочих місць,а ти тут говориш про торгашів які тільки торгують,а де продукція,де основний закон економіки товар-гроші-това.
# Oleg 29.06.2018, 06:41
Великий засранець,до чого ці цитати?
# Oleg 29.06.2018, 06:44
До промисловості Семенівки і району більше відношення мав жовтий дім,і районна рада рішала що кому передавать,або продать.
# Роза 29.06.2018, 09:35
Тоді там сиділи ті, хто все робили, щоб розвалити район!!!!! Цікаво, що й тоді, й зараз в сусідньому "коричневому домі" все без змін!!!!!!!!!!
# Роза 29.06.2018, 09:35
Тоді в мене логічне питання: скільки мерії заплатили за байдужість і мовчання?????)))))
# Oleg 29.06.2018, 10:14
Роза,в жовтому домі і зараз ті ж сидять,декотрі пенсію державного службовця отримали,а хто новий тим вже немає чого валять,як у вільмі
https://www.youtube.com/watch?v=8ryX_hu_PQ8
# Адам 29.06.2018, 16:47
Цитую Oleg:
До промисловості Семенівки і району більше відношення мав жовтий дім,і районна рада рішала що кому передавать,або продать.

Не гніви кураторів, бо змушений буду передати деякі документи журналістам і побачимо хто і що продавав! Тоді, коли продавалося головою райради був Микола Іванович Куцовол - повір мені, він точно нічого не продавав!!!
# Oleg 29.06.2018, 16:55
Адам,у мене немає кураторів,а головне я тебе знаю як грязного комбінатора.Хто ж тоді по периметру Семенівки наробив руїн,тільки не треба на когось валити,ти теж у свій час біля коритчатка був і частина відповідальності лежить і на тобі,тому що коли ти йшов на цю посаду то і брав на себе відповідальність за економічний стан регіону.
# Адам 29.06.2018, 17:01
Хто ж тоді по периметру Семенівки наробив руїн? Називай з фактами! І я допоможу тобі все це оприлюднити. Напевне настав час! Олег, але потім не кивай на інших. Ти став ініціатором і кожен факт який буде наведений журналістами (я їм допомогатиму) будеш коментувати. Але нагололошую - факт!!! а не підслухану на базарі брехню!!!
# Oleg 29.06.2018, 17:14
Адам,у 2013 році ти факти бачив в вигляді фото і відео,щось там народу мурликав,що треба щось робить.Я за себе спокійний,тому що до цих слідів артнальоту я відношення тільки мав тоді як робив фіксацію на відео.Мене тішить позиція жовтого дому і райради конкретно,все робилось у вас на очах,ви сиділи і вмісто того щоб щось робить вели тільки статистику.Ти ж керівник,знаєш всі закони,коли завод зупинили і вже видно було що йому не воскресать.
# Oleg 29.06.2018, 17:19
Ти не спромігся піднять юристів ознакомитись з документами куплі продажу,і якщо б юристи найшли якісь щілини,то в деяких випадках можна було запустить процедуру націоналізації.Хоча б це мало що рішило,тому що нові ефективні хазяї рішили сіять соняшник і кукурудзу,а не дорого стоящу технічну культуру таку як цукровий буряк.Як не крути аза дерибан заводу є і твій грішок.
# Адам 29.06.2018, 17:25
Твоя неправда (кажу м'яко) буде висвітлена на сайті. Про цукрозавод напишемо з часів жашківців і їх майочок, носочків і трусиків... До речі в тебе в голові вже все перепуталось, з точки зору хронології... Ми дійдемо до цього і все тобі (та й іншим роз'яснемо) А зараз прошу журналістів розпочати з Рішення виконкому 1992 року. Ще раз наголошую, Олеже, ти став ініціатором ряду публікацій які будуть здійснюватися на сайті
# Oleg 29.06.2018, 17:37
Адам,це хорошо,але ці публікації будуть робитись під твою диктовку,а ти лице заінтересоване тому що був головою райдержадміністрації в період коли кошмарили завод.Тому я не бачу у цьому сенсу.Людина яка не се часткову відповідальність за суьбу заводу не може брати участь у цьому так званому розслідуванні.
# Адам 29.06.2018, 17:28
А стосовно юристів, не гніви долю!!!. Кілограми матеріалів, листів які готував, покійний Юрій Олександрович Попов, напевне до цього часу лежать на полицях архівів прокуратури. Але ми їх покажемо. І подякуємо йому за справи виграні на користь Семенівської громади.
# Oleg 29.06.2018, 17:24
Далі,на відео сільгосп техніка і її гаражі,також сільгоспхімія,мясомбінат який як наперсточній ігрі перепродували декілька раз,невже жовтий дім тут теж був в стороні.
# Роза 29.06.2018, 09:28
Це, випадково, не тому врізали допомогу по лікуванню?????
# Адам 29.06.2018, 17:06
Хто ж тоді по периметру Семенівки наробив руїн?
Шановні журналісти! Підтриимайте мене і почнемо, спільно з Олегом, розбиратися, так як він хоче, хто, що продав і кому і як (за скільки не знаю таких фактів немає). Щоб запустити процес висвітлення правдивої інформації пропоную надрукувати Рішення виконавчого комітету Семенівської районної Ради народних депутатів №59 від 12 лютого 1992 року (з додатками) підписане Л.О.Бондаренком і М.А.Зінченком. Вперед за правдою під прапором Олега!!!
# Oleg 29.06.2018, 17:31
Адам,ну от бачиш ти вже на стулі і засовався.Я бачу ти вже починаєш готовитись.Адам,завод це підприємство яке працювало на весь район і було найбільшим переробним заводом в районі.В сезон працювало 900 робітників,крім того давав роботу людям в селах.Роботи на полях велись поки земля не замерзне,а завод інколи працював і до травневих свят.
# Адам 29.06.2018, 17:39
Ти бачу нічого не розумієш. Соватися будуть інші. І я ще раз наголошую - ініціатор оприлюднення інформації Олег. Всі це сьогодні зафіксуйте.
# Адам 29.06.2018, 17:41
А дійдемо ми аж до багатьох цікавих документів - один з яких:
11/10-554 17.04.2009 (4 сесія)
Кабінет Міністрів України. Тимошенко Юлія Володимирівна
# Адам 29.06.2018, 17:42
Депутатський запит щодо недопущення зупинення виробничої діяльності, демонтажу та вивезення обладнання спільного підприємства "Веселоподільський цукровий завод" ЗАТ агрооб'єднання "Цукровик Полтавщини", що дасть можливість зберегти значну кількість робочих місць та забезпечити надходження до бюджетів усіх рівнів.
Відповідь №8412/0/2-09 від 15.05.2009 - Перший віце-прем'єр-міністр України Турчинов О В
# Oleg 29.06.2018, 17:50
Адам,це називається константація фактів,чому тільки зараз це все починаєте оприлюднювать,чому раніше люди про це не знали,чому ти тодішній фюрер райдержадміністрації.Зараз це називається у свинячий голос.Ти ж сам у свій час обіцяв людям що ось ось завод запрацює.Чи ти думаєш що публікація цих документів знімає частину вини з тебе.
# Oleg 29.06.2018, 17:55
Адам,не дарма я тебе призначив замполітом,але у тебе ще відкривається і талант філософа,а замполіт і філософ це дуже велика рідкіст.Мене дивує те що ти відокремлюєш себе ві цукрової трагедії.А ця трагедія,це злочин проти громади району,ветеранів цього заводу,і насмішка над памятю тих хто будував цей завод,а потім після війни відбудовував його.
# Oleg 29.06.2018, 17:59
Адам,щоб освіжить твою память.
https://ok.ru/video/2265056688
# Містер Фікс 30.06.2018, 00:30
[quote name="Адам"]Хто ж тоді по периметру Семенівки наробив руїн?
Шановні журналісти! Підтриимайте мене і почнемо, спільно з Олегом, розбиратися, так як він хоче, хто, що продав і кому і як (за скільки не знаю таких фактів немає). Щоб запустити процес висвітлення правдивої інформації пропоную надрукувати Рішення виконавчого комітету Семенівської районної Ради народних депутатів №59 від 12 лютого 1992 року (з додатками) Та кому цей дурень нужний щоб йому пояснювати!
# Oleg 30.06.2018, 06:34
Вітьок,ти теж у свій час з вумною пикою кожен день ходив у жовтий дім на роботу,як кажуть від Іліча до Кузьмича без інфаркту і параліча.Вітьок,як те дерево росте під яким ти свій партквиток закопав.Помовч краще і не розкривай свою хліборізкубо ти ніхто і звать тебе ніяк.Такі як ти ради свої меркантильних інтересів роздеребанили увесь район.
# Адам 29.06.2018, 17:43
Ох і засоваєшся ти тоді Олег разом зі своїми кураторами!!! The End/
# Кот 29.06.2018, 17:59
До 2007 года я ещё работал в Семёновке и точно знаю - решение о закрытии завода было принято в конце 2006 года когда готовился документ о переоснащении Ярескивського, Глобинского и Веселоподолянского завода. Тогда уже в том документе было написано о закрытии нашего завода. Кныш тода вообще в отделе семьи и молодежи кажется работал или во внутренней политике (точно не помню)
# Oleg 29.06.2018, 18:05
Кот,а ти ким працював,мабуть адвокатом?
Ніхто точно не знав у той час бе він працювать чи не буде,але якщо це знав Адам коли вже був голово райдержадміністрації то нащо обіцяв людям що завод буде працювать,Кот тидоганяєш про що я пишу,невже Адам брехав громаді.
# Кот 29.06.2018, 18:12
Ты меня наверное не слышишь. А точнее я все больше уверен в том, что ты нанятая, прости господи, особь чтобы оболгать конкретных людей. Я не знаю, что и как делал Кныш, приди к нему на роботу, на сессию и спроси. А я говорю о фактах и проектных (!!!) документах. И если тебя интересует действительно доля завода то начни сначала с Милашевич и Пипича. Что всрался!
# Кот 29.06.2018, 18:01
Ви Пипича и Милашевич спросите, как так случилось?
# Oleg 29.06.2018, 18:13
Кот,цукрокомбінат це обєкт районного значення,і всі голови райдержадмістрацій несуть частку своєї відповідальності.
# Кот 29.06.2018, 18:14
Ты идиот или кто? Главой администрации тогда был Пипич!!!
# Oleg 29.06.2018, 18:53
Кот,а хто був головою коли перший раз продали завод.Іще раз повторюю якщо всі голови адмістрацій знали що заводу кирдик то нащо людям обіцяли запустить завод.Якраз партія регіонів яка посадила на трон Адама перед виборами це і обіцяла,хоча як вірити тобі то він знав наперед судьбу заводу.Так що на рахунок логіки,це більше питання до тебе.
# Oleg 29.06.2018, 18:23
Припоминаю одну знакову подію,коли делегація з райради пішла поздоровити з 90 річчям одного з ветеранів заводу,то він їх вигнав попрікнувши ти що вони з заводом зробили.
# Oleg 29.06.2018, 18:25
Як швидко Адаму ставлять плюси,а мені мінуси,це теж знаково,невже замполіту дяді Сема можна поставити мінус. :lol: :lol:
# Засиратор жизнєй брехунів 29.06.2018, 22:14
Oleg 10.06.2018, 22:25
А мінус за те що ти неправильно трактуєш причину укусу змії.У 1986 році я йшов з поїзда по путям і на ЖД мосту бачив як красавиця гадюка грілась на сонечку.Так що вони у нас завжди були.
# Засиратор жизнєй брехунів 29.06.2018, 22:18
мінуса за неправильну трактовку правди..і видавання іі за брехню ;-) ;-) ;-) ;-)
# Кот 29.06.2018, 18:17
Земляки, что это за фрукт у вас такой Олег! У него с логикой как? Завод перестал работать в 2007 году. Только что посмотрел в инете - Кныш стал главой РДА в 2010 году. Но он сумел его закрыть!!! Во чудеса!!!! Коперфильд отдыхает!!!
# Oleg 29.06.2018, 18:31
Кот,я цей гвалт підняв ще у 2013 році,іще раз тобі розтлумачу,якщо Адам у 2010 році якщо судить по твоїй логіці знав що завод приречений чому тоді він мовчав про це,а обіцяв що завод буде працювать.
# Oleg 29.06.2018, 18:32
Іще раз повторюю що всі голови райдержадміністрацій замішані в долі заводу.
# Oleg 29.06.2018, 18:45
Кот,на рахунок логіки звернись до свого біокомпютера.
# Адам 29.06.2018, 18:22
Кот, спокійно! Все нормально. Я особисто вдячний Олегу за підняті теми. Є де тепер журналістам попрацювати і з архівами і з документами. А гвалт він підняв для того, щоб не обговорювали вишенаведену статтю. Така в нього задача.
# мішель 29.06.2018, 18:54
Адам....як будете описувати діючих осіб по заводу.то починайте десь так: "Іванов І.І..вихований в кращих традиціях КОМПАРТІЇ.займаючи посади в держструктурах......і далі по тексту ;-)
# Oleg 29.06.2018, 18:59
Мішіко в кращих партійни традиціях цей завод був побудований за народні кошти,він багато пережив в тому числі і німецьку окупацію,а от окупацію ефективних хазяїв не зміг пережить.А тепер подвигай свою сіру речовину якщо вона у тебе не висохла,хто зараз страшніший.
# мішель 29.06.2018, 19:08
Все ОЛЕЖКО....досить бульби пускать....факти на стіл.отам тобі будуть і німецькі і совєтські і ще бог тзна чиї окупанти |-)
# Oleg 29.06.2018, 19:13
Мішіко сходи в заводський мікрорайон і подивись на всі факти своїми бульками,тільки очки не забутьдь взять.
# мішель 29.06.2018, 18:47
ПП Мороз В.Г. По програмі заходів за продукти харчування (торти, морозиво...) – 11057,50 гр//////////////////////////////
[ХТО стільки зжер :eek:
# Oleg 29.06.2018, 19:10
Читаю ці грязні коментарі і диву даюсь скільки і де можна взять грязі для того щоб у ній утопить опонента що б пробратись до корита.І цей сайт Українець для цього і використовує,це вовк в овечій шкурі.
# Хохол 29.06.2018, 19:29
Во! Почав захищати Олеже свого роботодавця? Хана їм на наступних виборах!

Як ми їх в Оболоні? Напиши про це книгу, чи зніми кіно! Чи кіна не буде! І торти їхні не допомогли!
# володя 29.06.2018, 18:50
отчет за истраченные средства в студию.
# Oleg 29.06.2018, 19:22
Ліричний відступ і чотири минути ностальгічних споминів для Адама.
https://www.youtube.com/watch?v=uQLaC38Pd_Y
# Хохол 29.06.2018, 19:32
Сучасність цікавіша. Сайт "Децентралізація". Заголовок: "У Семенівці діляться досвідом, як створити сучасне селище (Полтавщина).
Вуличне освітлення, відремонтовані дороги, дитячі майданчики і садочки: сучасне селище зробили на Полтавщині.
# Українець 29.06.2018, 19:36
Олег хто продав завод я можу розказать бо була ыдея узять на сг хто сіе буряк за цю ідею я торгував у столовій цукрозаводу 11 місяців без світла Ліда Лобода Ніна З осімовна Плахотна і Василовна зіму і касовий на батарейках.Так при владі була хазяйка а головою чоловік із завода.Вони і продали у нього тоді Галант 300хл у гаражі появився.
# Oleg 29.06.2018, 19:45
Українець,хто продав я це без тебе знаю,мені про це розказувать не треба,я про друге,я про відповідальність усіх хто весь цей час був біля корита.Тут не треба розказувать що хтось більше вкрав,а хто менше,Ви всі ці роки водили громаду за ніс,перед виборами били себе в груди і обіцяли запустить завод,а тепер шукаєте стрілочника,та всі ви замазані у цій грязюці склок і брехні.
# Європеєць 29.06.2018, 19:47
І Людмила Павлівна з Володимиром Миколайовичем?
# Європеєць 29.06.2018, 19:39
Оце Олєжек запутався! І зразу стало понятно, що його задача на Сема і Книша нападать!, От він їх ненавидить . Та хай йому СВ огірочків підкине, меду, помідорчика і відеокамеру (навіть моделі для вас пише назви) і заспокоїться механік вертопрах
# Oleg 29.06.2018, 19:53
Європеєць,не сміши і не суди по собі,я тільки про те що кожен хто весь цей час був біля районного корита повинне взяти свою частку вини на себе.Поправлю,не тільки вертольотах,а всіх літаючих апаратах і силових установках.Нічого я не запутався.
# Oleg 29.06.2018, 19:55
На рахунок відеокамер,у мене їх три,можу навіть Українцю одну продать. :lol:
# Європеєць 29.06.2018, 20:06
Людмила Павлівна з Володимиром Миколайовичем?
# Європеєць 29.06.2018, 20:09
І Людмила Павлівна з Володимиром Миколайовичем?
# Oleg 29.06.2018, 20:00
Європеєць,а може тобі огірочкі з перцем і помідорами підкинуть,у мене вже на огороді є свої.
# Європеєць 29.06.2018, 20:07
І Людмила Павлівна з Володимиром Миколайовичем?
# Українець 29.06.2018, 19:42
Свет на новий рік переноскою від Ковяха робили.Ісуддю Коршенка і виконавчу службу організовувала хазяйка можеш сходить за технічкою і розпитать.Я нікому ніколи не розповідав кому чуже горе потрібно але коли брехня з хати в хату коли Олег за мої податки чесно сплачені у бюджет і вкрадені щоб йому заплатити то чого трохи правди і не розказати.
# Українець 29.06.2018, 19:47
За 20 років празників таких пройшло штук 300 то ти посчитай тільки по святам що виходить не поймунахрена вона з ним ковиряе уже вонять починае а якщо старе розковирять то без противогаза буде вообще хана.Ковиряй Олег у тебе клас виходе.Чесно я тобі буже вдячний я не люблю писать але розумію що потрібно це робити і мене ти своею брехнею стимулюеш.
# Oleg 29.06.2018, 20:11
Українець,а що ти ще можеш зказать,правильно,більше нічого.А все таки ви зі своїм замполітом і своїмиприлипалами реагуєте на мої пости,і правильно робите,тільки робіть це так бездарно як робите це ви зараз.Ладно,до нових зустрічей.
# Європеєць 29.06.2018, 20:12
І Людмила Павлівна з Володимиром Миколайовичем?
# Засиратор жизнєй брехунів 29.06.2018, 22:15
хто такі хтозна :-* він не в курсі |-) |-)
# белка 29.06.2018, 22:46
ага,десь колись щось чув,конверти отримував,але в очі не бачив |-) |-) |-) |-)
# Європеєць 29.06.2018, 20:26
[youtube]https://www.youtube.c om/watch?v=snJt7ZpTxjc[/youtub e]
# святослав 29.06.2018, 20:27
,,Пир під час чуми,, , або НЕ ПРЯМІ хабарі тим , хто допомагає відмивати гроші і підтимує ,,гнилий трон,, ,,української ,, ,,берегині,, ! У НОРМАЛЬНОМУ суспільстві , за ТАКИЙ ЗЛОЧИН, платники податків ЗНЕСЛИ б мерію і мера . Семенівка здатна лише ,,плюватися,, і ,,прозябать,. в ,,очереті ,, . До того ж , не так важливо , у чий бік !
# Містер Фікс 30.06.2018, 00:39
Цитую святослав:
,,Пир під час чуми,, , або НЕ ПРЯМІ хабарі тим , хто допомагає відмивати гроші і підтимує ,,гнилий трон,, ,,української ,, ,,берегині,, ! У НОРМАЛЬНОМУ суспільстві , за ТАКИЙ ЗЛОЧИН, платники податків ЗНЕСЛИ б мерію і мера . Семенівка здатна лише ,,плюватися,, і ,,прозябать,. в ,,очереті ,, . До того ж , не так важливо , у чий бік !

Що ти зробив? Чим похвалишся? Чого досяг?
# Європеєць 29.06.2018, 20:38
Друзяки! А розкажіть як ви оті дані знаходите і де. Я хочу пощитать скільки тортів і тістечок з'їли за півроку!
# Українець 29.06.2018, 20:45
Олег я багато можу розказать.знаеш колись брехні повинен наступити кінець.Завод був проданий один раз в заводі помнять труси і маечки за акції і роль кузмича і павловни інвестора найшли вони і я думаю оборудкою залишились задоволені.ГРУПАСГ. в тому числі і дружба хотіли взять в аренду але адмінресурс рішив іначе.
# Українець 29.06.2018, 20:49
Потім керівникам сг дали бонусні і вони продали акції не продала лише ДРУЖБА хоча їй давали найбільше у мене у сейфі і зараз майже два процента завода акції які нікому тепер не потрібні.Це можна підтвердить якщо потрібно документально.Олег я дов відповідь на твое питання.
# Українець 29.06.2018, 20:54
ДО РЕЧІ ТЕ ЩО ПИШЕ АДАМ перший раз схема оборуток із майном і цінними паперами була опробувана якраз на продажі завода а вже потім другі обекти селища .Схема проста мінявся останній листок мінявся власник сесія якої небуло приймала рішення продавалось за 3 копійки потім назначався козел відбувайло типа мене і армія шептунів на кожному вуглі що він ворюга.
# Українець 29.06.2018, 20:57
Адалі Олег ти ж не кончений ідіот уже ніхто не міг повпливати на рішення нового власника ЮріяІвановича бо приватна власність.Коли він захотів продати завод ніхто з місцевих суми яку він хотів не мав і не міг узяти кредита бо небуло такої застави.
# Oleg 29.06.2018, 22:51
Українець,коли продається державне підприємство,а особливо як у нашому випадку,грамотний юрист в договорі вказує для чого продається данне підприємство,для розборки,чи для роботи по його прямому призначенню.Якщо по цьому пункту договір був порушений на підприємстві можна запустить процедуру націоналізації.Я не юрист,але полиставши інтернет найшов декілька випадків такого підходу.
# Українець 29.06.2018, 21:02
Було 2 претинденти це ЛОХВИЦЯ ТА АСТАРТА.Уадміністрації була нарада де ми доводили що астарта бере завод щоб тут не було конкурента і лохвиця була настроена на покупку і давала суму не меншу глобиного .Але знову був вкючений адмінресурс і лохвиця відпала.Олег отака правда але ти у них на роботі і це гімно коверяеш я уже сьогодні писав таке впічатленіе що висохло.
# Українець 29.06.2018, 21:07
Европеець внизу матеріала дано звідки взято усе офіційно бо вони праві чи ні зразу судяться бо у них там крища але це вже друга історія може Олежка підніме то поспілкуемось.Аплюсики і мінуси може ставити будь хто ОЛЕЖКА МОЖЕШ СОБІ ПЛЮСИКІВ НАТИКАТЬ ХОТЬ І СОТНЮ ГОЛОВНЕ БРЕХНЯ ТВОЯ ВІД ЦЬОГО ПРАВДОЮ НЕ СТАНЕ.
# Європеєць 29.06.2018, 21:09
Сайт я найшов я не знаю як тортики за півроку пощитать!
# Українець 29.06.2018, 21:13
Святослав якщо Олег не успокоїться і попросе можна на основі аналізу допомоги хто її потребуе перед останніми виборами від сум окремим жителям можна з 99.99 процента угадать хто старший був не вулиці у якій сімї скільки голосів віддали.ХЛОПЦІ І ДІВЧАТА КОНЧАЙТЕ БРЕХАТЬ 20 РОКІВ МОВЧАВ АЛЕ ПОВІРТЕ НАДОЇЛО СЛУХАТЬ НАЗНАЧТЕ КОЗЛА КОГОСЬ МОЛОДШОГО.
# Українець 29.06.2018, 21:19
Унас медовик Лукаського 84 грв. береш суме ділиш на 0.8 це вес тоді дзвониш у прийомну узнаеш скільки їдаків і хто за скількох хавае то там по різному навідь якщо хтось іде у магазин у робочий час йому виписуеться командировка але від рангу частину він залишае тому хто повинен не їсти а жерти.Авзагалі весело там у них роблячи таке із страху вони кучі і держуться бригада ;-)
# Українець 29.06.2018, 22:02
Олег ти чого притих.Ти б із своею господинею переставав брехати і мішать людям ділом займаться повибачались за всю грязь та ділом зайнялись.Ато за брехнями під носом господиня не баче як близькі члени виконкомубалуються то сніг більш ніж на 200 тис до 1 мая чистять то патронів партійних годують так у неї їх суетою з на ми із за них і гроші кінчаться.
# Хохол 29.06.2018, 22:06
Європеєць я тебе учу.. Заходиш на сайт. Вводиш або назву пбо код ЄДРПОУ і знаходиш. От я знайшов наприклад: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕМЕНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ
Код: 41074681 ТОВ "НВЕМП АДАМАНТ"
07.02.2018 17 924.53 UAH
Призначення платежу: За демонтаж новорiчної ялинки
# Засиратор жизнєй брехунів 29.06.2018, 22:13
отлічно прибрали :o це вам не мусор прибирать :sigh: );(
# Роза 29.06.2018, 22:09
А швидко втік засланий козачок!!!!! Видно зрозумів, що не туди понесло і він може залишитись без заробітної плати))))))))))
# Роза 29.06.2018, 22:10
До речі, десь чула, що є посада кореспондента селищної ради, і тепер вона вакантна!!!!!)))))
# белка 29.06.2018, 22:49
вибачте а точно засланий?ви ніякі букви не попутали? 8)
# Oleg 29.06.2018, 23:10
Роза,я туточки,тепер вже питання стоїть по іншому,чому,коли ще з 2007 року знали що завод приречений перед кожними виборами запускали дезу мов якщо виберете мене то завод буде працювать.Як ти Роза я бачу любиш лизать ,ти часом не з ЛГБТ товариства. :lol:
# Українець 29.06.2018, 22:10
Я б якби знав вивчився на демонтажника.І вішальника гірлянди ану просвітіть і скількома тортами пожертвувала хазяіка щоб та красота потеліпалась.
# Хохол 29.06.2018, 22:11
В лесу убрали йолочку за 18 штук
И кто-то теперь курит сигару и мунштук
# Хохол 29.06.2018, 22:16
Інформація для Українця:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕМЕНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ
Код: 41074681 ФОП Береза М.М.
14.02.2018 43 244.00 UAH
Призначення платежу: За гiрлянда-комета,пробежка 1 м SnowfaI 230V
# мішель 29.06.2018, 22:49
АГА...мало було морожена за 11 штук .так давй гірлянди за 43 штуки....А нічого що вже скоро північ.... 8)
Людям же спать треба......Майте співчуття |-)
# Українець 29.06.2018, 22:20
Олег з вами тягаться важко і камеру яку тобі купили мені дорогувати а таку гірлянду хотів на Барабашовці купить 7 тис пожалів а тут така сама за 43 дійсно для жителів хазяйці нічого не жалко.
# Хохол 29.06.2018, 22:26
Ура! Знайшов. Українець не їхав би ти на Барабашку. На сайті

Артикул: 90004780
Гирлянда внешняя "SNOWFALL C" 1м 60LED бел/бел IP44. Гирлянда внешняя
275 грн. за 1 м.
http://master-a.com.ua/
# Українець 29.06.2018, 22:30
Да бариги на Барабашовці чуть з мене 3 шкури не зідрали.ну а павловна не торгаш понравилось то ціна не важлива погано що гамнюки цим користуються і продали у 15 разів дорожче хорошо хоч гроші не свої.
# принцеска 29.06.2018, 22:47
Просто немає слів :-* скільки грошей на вітер. Як дітей на конкурс повезти, так немає коштів, а як обраним тортів поїсти, так на тобі :oops:
# Oleg 30.06.2018, 07:09
Українець,читаєш ці ваші опуси про гірлянди,огірки торти,і починає розуміти що лдям наплювать на заводи які розібрали на цеглу,на медицину і освіту яку нищать.Ви б краще поінтересувались новою освітньою програмою де діти будуть вчитись 12 років,таких предметів як алгебра,геометрія фізика не буде,а все зведуть в кучу.Всі ці названі мною предмети будуть тільки в платних школах.А тепер подумайте чи світить вашим дітям вища освіта.
# Oleg 30.06.2018, 07:12
Я розумію що дітям і внукам Українця і Адама це не грозить,але з більшості дітей громадян будуть готовить слуг для новоспечених панів.
# Українець 29.06.2018, 23:09
Олег ти вже виспався попрощався і знову повернувся.По юристах і по націоналізації ти прав але ці питання не до мене а до влади в Семенівці а якщо я запущу таку процедуру то це юристи знають називаеться рейдерська атака цим не займаюсь по цьому питанню знову до хазяйки потрібні тобі факти надам озвучуй на здоровя .
# Oleg 29.06.2018, 23:21
Українець,та вже тепер питання стоїть не так,тут товариш Кот пояснив що в жовтому домі ще у 2007 році знали що завод приречений,але члени різних партій держали це в кармані як козирну карту,або як ключ до коритця.На передвиборчій компанії ви обіцяли людям що прикладете всі зусилля для запуску заводу,хоча знали що навряд чи це удасця.По твоєму це чистоплотно?Зкажи що це нетак.
# Oleg 29.06.2018, 23:31
Ладно,доброї ночі.
# мішель 29.06.2018, 23:40
Олежонко...а що ж ти дивуєшся....Ви ж і навчили...Хто 70 років брехав.що землю віддадуть селянам.фабрики - робочим....?ПОТІМ хтось розбазарив і фабрики і землю....а селяни з робочими тільки соплі підтирають... }(
# Європеєць 30.06.2018, 03:59
І Людмила Павлівна з Володимиром Миколайовичем?
# Українець 29.06.2018, 23:43
Олег твое бажання винуватими зробити усіх і відбілити дійсного винуваться як найнятого працівника похвальне і в принципі я тебе розумію але я один який боровся до посліднього навідь уже знаючи що влада здала інтереси власників я як власник акцій від Дружби відмовився від компенсації доволі значної суми.Ну а ті хто здав нас отримали значні суми то для них краще щоб ти помовчав по цьому питаннячку бо це цинізм.
# Oleg 30.06.2018, 06:46
Українець,так по факту винуваті всі.Ви тут піднімаєте зовсім другорялні питання і я дуже розумію для чого.Хто скількі зїв,хто де за скільки ялинку зпиляв,хто торти більше любить чим огірки.Дуже грамотно ти ведеш свою розмову.От скільки я на цьому сайті я ніколи не чув щоб ти признав свою вину,хоч маленьку,а признав.Ми всі винуваті що допустили до влади бувших торгашів,алкашів і тунеядців,це вина народу,а значить і моя теж.
# Oleg 30.06.2018, 06:56
Дивись ось Вітьок-фіксик,він майже весь свій трудовий вік був біля державної цицьки починаючи з радянських часів.Це ж треба мати такий талант щом утриматись біля оної і ще заробити пенсію державного службовця.А тепер цей декілька разів перекрашений намагається ще когось вчить.От майже вся причина того що ми маємо.І знаменно тещо це зпочаткував перекрашений ідеолог партії у ВР.
# Європеєць 30.06.2018, 10:48
І Людмила Павлівна з Володимиром Миколайовичом?
# Українець 29.06.2018, 23:49
Ти читав скільки за демонтаж елки а представ скільки за демонтаж заводу я розумію що на ці гроші живеш я подивився чим вас корме хазяйка тортів огірків ресторанів фаетонів підмітання дороги перед фаетонами квітів і шариків потратили в цьому році більш ніж 1.5 млн якраз чого на школу нехватае.ПРИ ТАКОМУ ХАРЧУВАННІ ТА ЩЕ І ЗП.ПЛАТЯТЬ ЛАДНО СПАТЬ.
# Oleg 30.06.2018, 06:38
Українець,доброго ранку,давай не відволікатись від теми.
# Європеєць 30.06.2018, 10:50
Добре розповідай. І Людмила Павлівна з Володимиром Миколайовичом?
# Українець 30.06.2018, 07:38
Ти знаеш Олег що тебе обеднуе з Людмилою І В. ЇХ КОМАНДОЮ НАВІТЬ У ЛИХІ 90 ДІТЕЙ І ВНУКІВ НЕ ТРОГАЛИ ЩО ТОБІ У МЕНЕ СЛОВ НЕМА ЯК ТЕБЕ НАЗВАТЬ ПОГАНОГО ЗРОБИЛИ ДІТИ 3 1 І ЩЕ НЕМАЕ 1 РОКУ.За що з тобою після цього можна говорити.Ядоволі занята людина а почав знову коментувати через дітей.
# Українець 30.06.2018, 07:46
Аза гірлянди і остальне повір читають усі і усім не пофіг якщо ти так думаеш і те що ти після хазяйнів які на дітей полізли ти уже і на внуків то мабуть читати людям на сайті ще багато цікавого.Атебе якщо е діти і внуки не бажай чужим поганого бог е чи ні спорить небудемо але приклади коли кума бажала кумі щоб на лобі виріс а вранці у дзеркало а в неї виріс.
# Українець 30.06.2018, 07:49
З юбілеем за 2 дня 400 переглядів і це у вихідний а ти кажеш не читають.
# Oleg 30.06.2018, 09:08
Українець,зкажи мені спасибі,за перегляди,люди дивляться як ти тут крутишся як вюн на сковорідці.А дітей і внуків я твоїх не зачіпав,я привів приклад сучасної освіти,і і яка тепер буде прірваміж дітьми бідних і дітьми багатіїв.Я розумію що ти за свій вік навчився все ставить з ніг на голову,але зрозумій що у мене є досвід як з такими хамелеонами справитись.
# Oleg 30.06.2018, 09:14
Так що зкажи спасибі мені за перегляди що розворушив і ти тепер оправдовуєшся.
# Oleg 30.06.2018, 09:22
Наша редакція завжди ретельно слідкує за спілкуванням наших відвідувачів.
Товариші журналісти грубо працюєте.,ваш патрон в повному лайні.Знову ви меніщось намагаєтесь причепить,тільки запамятайте,у мене досвід з подібними ситуаціями не зрівняти з вашими.Це поки ще квіточки,далі до кінця слідующого тижня я постараюсь вас не розчарувать.
# Європеєць 30.06.2018, 10:49
І Людмила Павлівна з Володимиром Миколайовичом?
# Українець 30.06.2018, 10:15
Олег ти ж розумна людина не на нас зайшли на сайт а за новинами спасибі журналістам а оправдовуваться не мені потрібно я ніколи нічого з бюджету не брав ні сніг серед літа не чистив ні тортики не їв а розігріли сайт того що читать брехню слухать брехню дивитись на брехню надоїло.прийдеться ще і пояснювать за які шиши брехав на людей.
# Українець 30.06.2018, 10:21
Ате що ти не замічаеш явних порушень а товчеш теми які на сьогодні важко провірить то для твоїх роботодавців це не е добре е порушення до яких можна повернутись і через 20 років і наступе політична відповідальність люди узнають що усі ці роки крали одні і ті ж а такі як ти за крадені кошти брехали на інших От за це тобі спасибі.
# Українець 30.06.2018, 10:25
Пока усім до вечера побіг на роботу жнива :lol: :lol:ОЛЕГ ВПЕРЕД ТОРТИКИ З ОГІРКАМИ ВІДРОБЛЯТЬ МОЖЕ І ШАРИКИ ЩЕ НАДУЮТЬ. :lol:
# Oleg 30.06.2018, 11:52
Українець,я по другому поступлю,днів на три не буду заходить у вашу помийницю і побачим скільки відвідувань буде.
# Роза 30.06.2018, 10:50
Нинішній мер на виборах розказував, що зробить в Семенівці толковий дитсадок!!!!! А вже пройшла більша частина каденції!!!!!)))))
# Українець 30.06.2018, 12:25
Олег мені чесно одинаково де ти ходиш головне щоб тобі три прогула не зарахували.Ти основну свою задачу як на мене виконав.Ти набрехав у 3 короба тепер як у класиків або роботодавці вибачаться за твою брехню або редакція почне провіряти твою інформацію повір вилізе скільки гімна за твоїх покровителів що і без тебе на сайті буде аншланг.Як тортики крадені їси дивись щоб не прострочені.
# Українець 30.06.2018, 12:30
Олег поділюсь радістю ти ж за економіку переживаеш.З агрономами брали буряк на пробу на сьогодні гичка 625 грам за 10 днів добавила 85 грам буряк 216 грам за 10 днів 76 грам дякуючи богу ми до церков не лізимо а нам бог допомагае.Ну що порадував я тебе.І непотрібно сніг літом розгрібать.Роби для себе для людей і бога не гніви і буде все добре.
# Українець 30.06.2018, 12:33
Ана рахунок помийниці якщо і е якісь елементи грязі то ти їх приніс як це похоже на твоїх хазяйнів вимазать когось у грязь і обвинить у цьому когось другого.Я думаю редактор прийме рішення і ми без тебе трохи більше поскучаемо.
# elpog 30.06.2018, 12:41
Любить наша Людмила Павлівна пошикувать за чужий рахунок ці кошти віддала б на зарплату.
# death_star 30.06.2018, 12:57
Шановні відвідувачі! Редакція з повагою ставиться до кожного користувача нашого сайта, але, якщо хтось намагається образити інших користувачів, а тим більше адміністрацію і наш портал, який є майданчиком для вільного спілкування (і, що головне, для кожного користувача мережі Інтернет), ми змушені вплинути на ситуацію!
# Роза 01.07.2018, 22:26
Дякую, що заблокували це хамло!!!!!)))))
# Засиратор жизнєй брехунів 02.07.2018, 12:19
та він там по ходу піниться і бєтся головою оп монітор 8) і |-) |-) с переляку всім мінусів наставив
# Засиратор жизнєй брехунів 02.07.2018, 12:20
людина невміняєма ^_) спасіба шо забанили :-) :-) ;-) :-)
# мішель 02.07.2018, 13:01
Шановний адмін...В КОТРЕ пропоную прибрати функцію +.-.так як при наявності у ОЛЕГА 15 ФАЛЬШ НІКІВ.вона не відображає правдивого оцінювання громадської думки...
# Роза 02.07.2018, 16:19
Мішіко, а мені подобається функція))))) Не розумію, чому я повинна страждати через одного дурня))))))))))
# Роза 02.07.2018, 16:20
Буде видно, що він з нами і читає нас!!!!!)))))
# Роза 02.07.2018, 16:21
А ми будемо писати йому на втіху)))))))
# Містер Фікс 02.07.2018, 23:42
Цитую мішель:
Шановний адмін...В КОТРЕ пропоную прибрати функцію +.-.так як при наявності у ОЛЕГА 15 ФАЛЬШ НІКІВ.вона не відображає правдивого оцінювання громадської думки...

Достатньо одного "ніка" щоб відображати свою сутність!
# elpog 02.07.2018, 14:57
Ви не хвилюйтеся він скоро вилізе під другим ніком свое завдання і зарплату повинен відробити заслужити доказати вилизати що ж договір був показати який у нас герой- борець за справедливість.
# Роза 02.07.2018, 16:57
Шановні адміністратори, тут всі чекають інформацію про те, як ОТГ відсвяткувала День конституції!!!!!
# белка 02.07.2018, 18:26
Конституцію там не дуже люблять, а молодь люблять :lol: це видно по фото
# Лара Крофт 03.07.2018, 08:45
їсти чи що?? хунта якась.... :D
# Сонечко 03.07.2018, 15:45
судячи по тому хто святкував день молоді, там міг бути і Олег. може тому він і сприйняв це як провокацю 8))
# мішель 03.07.2018, 16:00
АГА....Представник від молоді 70-х ;-)
# Сонечко 03.07.2018, 16:19
до чи після нашої ери ? :lol: :D :lol: :D :lol:
# мішель 03.07.2018, 16:32
До вашої ери :lol:
# Засиратор жизнєй брехунів 03.07.2018, 16:31
от інтєрєсний і дуже логічний вопросік - якшо йолку прибрали то де інфа як іі встанавлювали :zzz
# Сонечко 03.07.2018, 17:18
так вона ж вже стояла :o :-*
# Роза 03.07.2018, 20:57
І хто ж її поставив?????)))))
# Засиратор жизнєй брехунів 05.07.2018, 09:14
ага.росла там уже |-) |-) |-) |-)
# Роза 05.07.2018, 20:56
Штучна???)))))))
# белка 05.07.2018, 21:06
та мабуть ніхто не ставив ^_) то памятник |-) |-)
# Друг Алины Кабаевой 03.07.2018, 19:31
Ого, сколько коментов....
# Oleg 16.07.2018, 18:45
Вельмишановні журналісти цього сайту,чому замовчуєте пригоду у будинку дитячої творчості,і до яких пір там буде світитись отвір на задній стіні,чи ніхто там з діток не постраждав.Я так зрозумів вам заборонили говорити на цю тему.

Рейтинг користувача: 3 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка