b_385_225_16777215_00_images_news_2014_the_life_of_semenivka_den_zaliznychnyka2.jpg

Залізничник – почесна і потрібна професія. Залізницю недаремно називають головною артерією країни. Коли підрахувати кількість пасажирів, які користуються послугами залізниці, а також вантажі, що перевозяться у різні кінці протягом лише однієї доби – цифри вражають. З усіх видів транспортних перевезень в районі,  його жителі віддають перевагу залізничній станції Веселий Поділ Полтавської дирекції залізничних перевезень Південної залізниці. 15 пасажирських і приміських поїздів щодоби зупиняються біля перону залізничної станції. В касі можна придбати квитки в усі країни і міста колишнього СНГ, а також без перешкод і вчасно побувати у Києві, Дніпропетровську, Одесі, Бахмачі, Кременчузі, Москві, Санкт-Петербурзі та в інших містах.

Цікаве історичне минуле у залізничної станції Веселий Поділ, ініціатором і спонсором будівництва якої був відомий поміщик Родзянко з Веселого Подолу, звідки і пішла назва станції. Будівництво було розпочато у 1888 році за проектом австрійських інженерів. У 1889 році від станції Веселий Поділ у напрямку Ромодан – Кременчук, розпочали курсувати перші потяги, навантажені зерном. Першим начальником станції був німець на прізвище Шульц. 116 років минуло з того часу.

b_385_225_16777215_00_images_news_2014_the_life_of_semenivka_den_zaliznychnyka1.jpgСьогодні в колективі станції Веселий Поділ оберігають та примножують славні традиції. Цілі династії залізничників понад століття віддали роботі набуті знання, досвід і вміння. Понад 40 років пропрацював у колективі станції Анатолій Васильович Юдін, вже 16 років працює у колективі залізничників його син Олег, з яких 5 років черговим по станції і 11 років її начальником.

Серед ветеранів, кращих робітників в колективі по-праву називають електромеханіка сигналізації, централізації та блокування пристроїв залізничної автоматики Віталій Духно, найважливішої ділянки виробництва, що безпосередньо відповідає за безпеку потягів. Віталій Анатолійович, ще до служби в армії закінчив технікум залізничного транспорту за спеціальністю помічник машиніста тепловозу, а згодом успішно закінчив по обраній нині спеціальності Харківський технікум залізничного транспорту і вже 27 років трудиться у колективі станції Веселий Поділ.

Понад 18 років працює майстром Кременчуцької дистанції колії Михайло Лукін, закінчивши Харківську Державну академію залізничного транспорту (1997 р.). Михайло Володимирович очолює дружний і згуртований, працьовитий колектив бригади в кількості 34 робітників, що виконують важливу і відповідальну роботу по поточному утриманню залізничних колій та штучних споруд (переїзди, містки). Серед кращих робітників бригади Михайло Володимирович називає бригадирів Анатолія Бартоша, Олександра Трощинського, монтерів колії – Миколу Плахотного, Олександра Мусієнка, чергових по переїзду Людмилу Михайлюк, Любов Проценко, Валентину Бабенко, члена бригади Григорія Грицкевича та інших.

Недостатньо прав для коментування :(
Будь ласка, зареєструйтеся на сайті!

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка