b_385_225_16777215_0_0_images_news_2014_Others_radioactive.jpg

Президент України 1 серпня підписав закон «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо врегулювання окремих питань правового режиму території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи», який створює умови для виділення землі в зоні відчуження для будівництва Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП).

У пояснювальній записці, яка опублікована на сайті Верховної Ради України, зазначається, що даний закон врегулює питання землекористування, спеціального водокористування, здійснення містобудівної діяльності на території зони відчуження, а також визначає компетенцію і повноваження центральних і місцевих органів виконавчої влади для вирішення проблеми землевідведення та інших пов'язаних питань. Читайте також "Енергоатом" веде з Росією переговори про повернення в Україну продуктів переробки ВЯП Даний закон вносить зміни до Водного та Земельного кодексів, закону «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи», закон «Про природно-заповідний фонд України» та інші нормативно-правові акти. Наприклад, в законі сказано, що, якщо земельна ділянка надається у користування за рішенням Кабінету міністрів України або за погодженням з ним, тоді місцеві адміністрації повинні розглянути даний проект землеустрою протягом місяця, і разом з позитивним висновком державної експертизи щодо земельної документації, вони зобов'язані подати його назад в Кабмін для прийняття остаточного рішення. Відповідно до тексту цього закону, який був опублікований в газеті «Голос України», він вступить в силу з 4 серпня 2016 року. У прес-службі Національної атомної енергетичної компанії «Енергоатом» зазначили, що вступ в силу цього закону дозволить компанії реалізувати процедуру виділення землі для ведення будівництва ЦСВЯП в зоні відчуження. Як повідомляв УНІАН, Кабінет міністрів України в березні 2016 року заявив про плани до кінця поточного року затвердити проектно-кошторисну документацію з будівництва в Чорнобильській зоні відчуження Централізованого сховища для відпрацьованого ядерного палива з українських АЕС. Контракт на будівництво ЦСВЯП між «Енергоатомом» і переможцем відповідного тендеру компанією Holtec Internatinal (США) був підписаний ще в кінці 2004 року, проте з ряду причин, в тому числі через зміну політичної кон'юнктури і економічної кризи 2008 року, проект був фактично заморожений. В кінці квітня 2014 року Кабмін прийняв рішення виділити земельну ділянку під будівництво ЦСВЯП у зоні відчуження Чорнобильської атомної електростанції. Також раніше президент «Енергоатому» Юрій Недашковський заявляв про перенесення терміну запуску ЦСВЯП на кінець 2018 року через відсутність коштів для фінансування проекту і проблем з наданням земельної ділянки для сховища. У квітні 2016 року глава «Енергоатому» повідомив, що проектування та державна експертиза ЦСВЯП будуть завершені до кінця 2016 року. Після цього, голова Державної інспекції з ядерного регулювання Сергій Божко зазначив, що будівництво сховища буде виконано у відповідності з міжнародними стандартами ядерної безпеки. За інформацією «Енергоатому», через відсутність власного сховища, Україна змушена кожен рік витрачати близько 200 млн дол. на оплату послуг «Росатому» з вивезення та переробки відпрацьованого палива на території Росії.
Детальніше читайте на УНІАН: http://economics.unian.ua/

Недостатньо прав для коментування :(
Будь ласка, зареєструйтеся на сайті!

Коментарі  

# Robin Hood 03.08.2016, 14:12
Сподіваюсь, що відходи будуть лише українського походження і з нас не зроблять світовий смітник... :eek: :eek: :eek:
# Oleg 03.08.2016, 14:18
Вже контейнери з РВ готові стоять в гейропі для відправки в Україну.
# Robin Hood 03.08.2016, 14:26
Цікава інформація, дозволь запитаю, звідки вона???Ти сам бачив, чи хто казав??? 8) 8)
# Oleg 03.08.2016, 14:29
Це спір ще при Кучмі почався.В ті часи даже ешелони з контейнерами показували.
# Oleg 03.08.2016, 14:31
А ти що ж думаєш чим Україна буде розраховуватись за подачки,правильно,черноземом і радіоактивним полігоном.
# Robin Hood 03.08.2016, 14:37
Зрозуміло, я так і думав, жодних підтверджень просто голі слова, які нічим не підкріплені.... 8) 8) Не можна так, не будь голослівним це не личить сучасному європейцю.... 8) 8) 8)
# Злидня 03.08.2016, 14:35
А у нас Олег експерт з усіх питань. Що ти від нього хочеш?Він з Грицьком однієї крові :lol:
# Oleg 03.08.2016, 14:46
Як хочте кричіть обзивайте,але диму без вогню не буває.Люди з здоровим глуздом повинні все прораховувати,даже фантастичні варіанти.От же.
http://www.pravda.ru/economics/rules/globalcooperation/07-03-2014/1197728-ukrain-0/
Тільки не треба кричати про сепаратизм. :-) :-) :-) :-)
# Oleg 03.08.2016, 16:13
Зидня,ау-у,де ти,козу ще рано відвязувать. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
# Злидня 04.08.2016, 05:04
Я тута.Так а що з тобою дискутувати?Ти все рівно, як віслюк, тобі торочиш норми закону, а ти мені фігню всяку постиш.Я розумію, що дуже важко признати свою поразку перед ЖІНКОЮ, та ще яка кіз пасе. Отаке воно, Олеже, життя.Думаєш, що самий розумний, а насправді пшик! :lol: :lol: :lol:
# Oleg 04.08.2016, 06:30
Злидня для особливо розумних.повторюю.
Розділ III
ПРИМУСОВЕ ВІДЧУЖЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК,
ІНШИХ ОБ'ЄКТІВ НЕРУХОМОГО МАЙНА,
ЩО НА НИХ РОЗМІЩЕНІ,
З МОТИВІВ СУСПІЛЬНОЇ НЕОБХІДНОСТІ

Стаття 15. Підстави для примусового відчуження земельних
ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на
них розміщені, з мотивів суспільної необхідності
# Oleg 04.08.2016, 06:31
1. У разі неотримання згоди власника земельної ділянки, інших
об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з викупом цих
об'єктів для суспільних потреб зазначені об'єкти можуть бути
примусово відчужені у державну чи комунальну власність лише як
виняток з мотивів суспільної необхідності і виключно під
розміщення:

об'єктів національної безпеки і оборони;
# Oleg 04.08.2016, 06:32
лінійних об'єктів та об'єктів транспортної і енергетичної
інфраструктури (доріг, мостів, естакад, магістральних
трубопроводів, ліній електропередачі, аеропортів, морських портів,
нафтових і газових терміналів, електростанцій) та об'єктів,
необхідних для їх експлуатації;
# Oleg 04.08.2016, 06:49
І взагалі мова йде тільки про повернення у власніть держави,так як раніше ця споруда належала военному комісаріату.
# Злидня 04.08.2016, 07:36
Добре, давай ще раз.Я зберу все своє терпіння, а ти набруж свої ізвіліни. Давай пошагово з підтвердженням.Згоден?Чекаю
# Oleg 04.08.2016, 07:51
Я вижу у тебя только одна извилина,которая ниже пояса.Читай выше,там три шага.
# Злидня 04.08.2016, 08:18
Хм...Ну добре. Давай по твойому, хоча з хамами не хочеться та й ще й з не повною колодою ,дискутувати.Ладно, поїхали:
___________________________________________
1. У разі неотримання згоди власника земельної ділянки, інших
об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з викупом цих
об'єктів для суспільних потреб зазначені об'єкти можуть бути
примусово відчужені у державну чи комунальну власність лише як
# Злидня 04.08.2016, 08:18
виняток з мотивів суспільної необхідності і виключно під
розміщення:
об'єктів національної безпеки і оборони;
_________________________________________
Питання: примусово відчудженні у держ або комунальну власність. З якої власності?Чекаю відповіді.
# Oleg 04.08.2016, 09:01
Злидня,я ж написав,кінець фільму.На рахунок хамства.Я тебе перший віслюком не обзивав.Долг платежом красен.Так що ніяких більше спорів.Всі кроки я зробив.Поетапно тобі розтлумачив.
# Злидня 04.08.2016, 09:12
Так, написав, тільки фігню ти написав.Ти навів механізм передачи власності від ФІЗ.АБО ЮР, ОСОБИ У ДЕРЖ. АБО КОМУНАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ. А у нас навпаки ТРЕБА ІЗ КОМУНАЛЬНОЇ У ДЕРЖАВНУ!!!!Так що це не наш випадок. Хоча я розумію шо воно тобі шо в лоб, шо по лбу одне й те саме.
# Oleg 04.08.2016, 09:21
Ти знову за своє.Тут не згадано ніяких осіб.
І цитую.
примусово відчужені у державну чи комунальну власність.
Різниці немає.Або з тії в ту,бо навпаки.
Все,я ж зказав.Кінець фільму,кіна більше не буде.
# Злидня 04.08.2016, 09:29
Буде кіно. Розтлумачення термінів. В нашому випадку розтлумачення терміну"примусове відчудження" Ти заглянь у
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Визначення термінів

1. У цьому Законі нижченаведені терміни вживаються в такому
значенні:
відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого
майна, що на них розміщені, для суспільних потреб або з мотивів
суспільної необхідності
# Злидня 04.08.2016, 09:29
- перехід права власності на земельні
ділянки, інші об'єкти нерухомого майна, що на них розміщені, які
перебувають у власності ФІЗИЧНИХ АБО ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, за плату в
державну чи комунальну власність шляхом їх викупу чи примусового
відчуження для потреб держави, територіальної громади, суспільства
в цілому;
# Злидня 04.08.2016, 09:30
Прочитав?Ну і як?
# Oleg 04.08.2016, 09:55
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
# Oleg 04.08.2016, 09:58
я ж зказав,кіно більше не буде. :lol: :lol: :lol: :lol: :-) :lol: :lol: :lol: :lol:
# Злидня 04.08.2016, 10:01
От тепер не буде. Бо це для тебе шах і мат :lol: ;-) ;-) :lol: Юрист-тракторист :lol: :lol: :lol: :lol:
# Злидня 04.08.2016, 10:03
Якщо такий впевнений у своїй правоті, то скооперуйтеся з Пипичем і подайте до суду. Хай ще там з вас посміються :lol: :lol: :lol: :lol: 8) Невже ти думаєш, що якби все було так легко, то ця епопея з військоматом тягнулася стільки років?
# Oleg 04.08.2016, 10:19
Така практика давно існує,даже при проклятих комуністах.Просто потрібен хороший юрист,і ці питання вирішуються без суду.Я в першому коментарі і написав.Не робіть проблем на рівному місті.Тим більше,що мова йде про повернення споруди.І я так розумію ніхто не бачив документа про передачу будівлі під крило сільради.От звідси і потрібно танцювать. :-) :-) :-) :-) :-)
# Вічно молода подружка очільників 04.08.2016, 11:01
А ці ніяк не вгамуються :-*
# Oleg 04.08.2016, 08:06
На этом конец фильма,Злыдня.Спорить с тобой бесполезно.Неужели ты думаешь,что эту проблему нельзя решить,тем более что она,эта проблема касается безопасности государства.Твой потолок это козы,толкуй им законы. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
# Oleg 04.08.2016, 08:11
Це злидня якраз наш випадок,бо воєнкомат це І є обьект безпеки і оборони.Так що витри слину і йди пасти козу.За выслюка не буду обіжаться,на убогих не обіжаються.
# Oleg 03.08.2016, 16:15
Невже ви думаєте,що цій владі потрібні прості люди?
# Oleg 03.08.2016, 16:46
Хоч у цьому зрушення є,а значить і на туалетний папір менші витрати. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
https://news.mail.ru/society/26652100/?frommail=1
# Oleg 03.08.2016, 16:49
В Китаї деяких комильців давно б уже розстріляли.
# Oleg 04.08.2016, 10:10
Юридична особа - це організація, що має відособлене майно, може від свого імені здобувати майнові й особисті немайнові права й мати обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді, арбітражному суді або в третейському суді (ст.23 ГК України).
# Злидня 04.08.2016, 10:42
До чого ти мені цитуєш ГОСПОДАРСЬКИЙ КОДЕКС?
# Злидня 04.08.2016, 10:49
Ми ж про відчудження говорили. І той механізм нам не підходить. Що тобі не зрозуміло?А от не сидів би та триндів, а якщо дійсно вболіваєте з Пипичем за військомат, наняли б "хорошого юриста" та пішли б до суду та і виграли його :lol: :lol: :lol: і втерли всім би носа :lol: :lol: Ами б , пересічні громадяни, хоть би з вас поржали :lol: :lol: :lol:
# Oleg 04.08.2016, 13:23
Так,Злидня,ти настояща пересічна.мозги в тебе усікли.Смійтесь осталось тільки посміяться.22 роки сміялись,а на 23 зрозуміли що армії в державі немає,та пізно,просрали Крим і пів Донбасу.Втрати за 2 роки як в Афгані за 10.Смійся,смійся злидня,те ще буде.Ще настоящої війни не було,і армії настоящої як не було так і немає.Смійся Злидня,смійся якщо весело.
# Злидня 04.08.2016, 13:34
Я більшого від тебе і не чекала.Все в твойому стилі.Говорили за одне, вочевидь програв дискусію-признати не можеш, тоді треба нести якусь ахінею на інші теми. Про все і ні про шо.Такі як ти і розвалили союз, а з ним і армію.Бо треба було щось робити, а ти ходив тільки триндів і прапорами махав. І промахали ви союз.Ти бува не політруком був у армії чи парторгом на заводі?Бо манера висказуватися дуже похожа.
# Oleg 04.08.2016, 14:40
Та ні злидня,я в свій час працював на армі.При розпаді великої держави в Україні зосталось війькової техніки і обмундирування на 90 млрд.Це і первокласні літаки всіх класів і вертольоти,танки,ракети і т.д.Обмундирування не одну армію можна було одіть.І де воно все ділось? А я зкажу де,все порізали і розпродали,а тепер начинаєте вить що комуняки винуваті.
# Oleg 04.08.2016, 14:45
Та й зараз в АТО ця техніка воює,якби не вона то хто зна як би все повернулось.Я від теми не відійшов.Це все одна тема,бо військомати це фундамент ЗСУ.Наполеон колись говорив.Не хочиш кормить свою армію,будеш кормить чужу.Так що злидня военкомат і армія поняття не роздільні.
# Oleg 04.08.2016, 15:07
Злидня,ти часом не в терцентрі працюєш?А може в долі з орденоносно?
# Oleg 04.08.2016, 15:13
У мене питання до вельмишановного товариства сайту.Сьогодні був біля білого дому і бачив як в великій суєті на місці дошки пошани установлюють армянозабор.Так я грішним ділом подумав,невже до нас наш рідний батько Порошенко їде і другий орден везе. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
# Хвеська 04.08.2016, 15:30
Цитую Oleg:
У мене питання до вельмишановного товариства сайту.Сьогодні був біля білого дому і бачив як в великій суєті на місці дошки пошани установлюють армянозабор.Так я грішним ділом подумав,невже до нас наш рідний батько Порошенко їде і другий орден везе. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Олег завтра в 16 годині дня концерт біля адміністрації. Приходь1
# Oleg 04.08.2016, 15:47
Таки вгадав,концерт мабуть присвячений врученню другого ордена,мабуть вже князя володимира. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
# Роза 04.08.2016, 16:30
А якого Володимира??? Не Путіна, випадково???????
# Oleg 04.08.2016, 16:44
Роза,не включай того що мені аж ніяк не хочеться говорити,тут два варіянти.Той що я написав,це князь,але є ще Володимир,тільки не путін. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
# Роза 04.08.2016, 16:47
Тоді це, мабуть, обласний князь :D ;-) ;-)
# Роза 04.08.2016, 16:49
Хоча, який він там князь????? Так собі, князьок!!!!!!!!!!
# Oleg 04.08.2016, 16:51
Такі да. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: