There was a problem loading image 'images/news/2016/Oblast/P1280750.jpg'
There was a problem loading image 'images/news/2016/Oblast/P1280750.jpg'
Минулої суботи, 13 лютого, у Полтаві народний депутат, що обирався до Верховної Ради України по нашому 148 округу, Костянтин Іщейкін звітував перед громадами 5 районів округу за рік проробленої роботи. Реконструкція обласного кардіодиспансеру, ремонти в освітніх та медичних закладах, впровадження енергозберігаючих заходів – це лише частина проблем, які вкрай необхідно вирішити громадам. Цьогорічні інновації Державного бюджету дозволяють профінансувати найбільш нагальні проекти розвитку громад, тобто спрямувати державне фінансування не на покриття боргів чи тимчасові заходи, а відремонтувати, покращити чи оновити певний об’єкт, який уже давно цього потребує.
Голова підкомітету з питань бюджетної політики та удосконалення положень Бюджетного кодексу Комітету Верховної Ради України з питань бюджету, яким є наш нардеп, Костянтин Іщейкін розповів про особливості парламентської боротьби за фінансування для Полтавщини. В умовах реформ, обмеженого фінансування і децентралізації місцевих бюджетів Костянтин Євгенович за рік каденції доклав усіх зусиль задля вдосконалення головного кошторису країни – Державного бюджету. Фінансові надходження в область – це лише верхівка айсберга, за якою не видно масштабну, багатомісячну кропітку роботу. Децентралізація, до якої ми крокуємо, у першу чергу має бути фінансова. Було прийнято ряд законопроектів, які дають можливість залишати більше коштів у регіоні. Але як тільки з’являлась можливість економії бюджетних коштів за деякими статтями, народний обранець наполягав на спрямуванні вивільненого ресурсу безпосередньо на область. Таким чином Полтавщина отримала надходження з державних капітальних видатків і Фонду регіонального розвитку. Як депутат-мажоритарник, К. Є. Іщейкін наполегливо відстоював включення найбільш значущих для громад об’єктів, які роками чекали капітального ремонту чи технічного забезпечення. Загальна сума, виділена для Полтавщини, – 82 мільйони гривень, з яких 3 мільйони Кабмін забрав. Кожен проект потрібно було відстоювати і обґрунтовувати, щоб саме на нього виділили кошти, а не на якийсь інший. Та це ще не найбільша біда – найважче налагодити співпрацю з органами місцевого самоврядування, адже коштів можна було б залучати більше, якби вчасно виготовлялися проекти.
«Досвід різних регіонів показує, що максимальний результат для громади дає ефективна співпраця очільників райдержадміністрацій, новообраних мерів і місцевих депутатів з народними депутатами, – зазначив Костянтин Євгенович. – Необхідно наголосити, що потрібні проекти, які пройшли аудит. А місцева влада, враховуючи, що фінансування може бути із затримками, щоб не втратити жодної копійки, повинна залучати бюджети усіх рівнів. Єдиний незмінний фактор, який може впливати на фінансування, – збільшення видатків на оборону. Але нас усіх має об’єднувати державницька позиція задля добробуту».
Юрій КОСТЮК,
фото Михайла ПОГРІБНОГО
Комментарии
" ... ну не каліка"
Законопроекти, подані суб'єктом права законодавчої ініціативи - 37 (законами стали 7);
Перелік таблиць поправок, до яких були подані пропозиції - 18;
депутатські запити - 7
виступи з трибуни - 14.
Висновок - як депутат свою роботу виконує!