Минулої суботи, 18 грудня, у м. Київ відбувся X (ювілейний) з’їзд Спілки пасічників України (СПасУ), в якому взяла участь Асоціація «Кластер «Меди Межиріччя».

Зі звітною доповіддю про підсумки діяльності та перспективи розвитку організації виступив президент Спілки Володимир Стретович.

Серед нововведень, затверджених на засіданні ради Спілки пасічників України, – використання колективного товарного знаку. Це дасть змогу популяризувати СПасУ і її представників та зробити власний бренд.

Голова ревізійної комісії А. Галдін доповів про фінансовий стан спілки та шляхи його поліпшення. До речі, на зборах було вирішено збільшити внески для членів спілки зі 100 до 250 грн на рік.

Віце-президент спілки С. О. Гриньов розповів про діяльність Центру підтримки пасічників Спілки пасічників України. Із 1 грудня запрацювали чат-боти інформаційної та юридичної підтримки пасічників. Уперше спілчанами створено Telegram-bot (@zppspasu_bot) та Messenger-bot «Центр підтримки пасічників України», аналогів яких немає ні в Україні, ні в світі.

Відтепер в одному доступному для всіх місці можна зібрати інформацію про законодавство у сфері бджільництва, судову та юридичну практику по захисту бджіл і прав власників пасік, аналітику з питань ринку бджолопродукції та іншу корисну для пасічників інформацію. Також прописано алгоритми дій пасічників у тих чи інших ситуаціях: реєстрація пасіки, кочівля, реєстрація потужностей оператором ринку, крадіжки бджіл або пасіки, обладнання, їх пошкодження та знищення, масового отруєння бджіл і головне – їх попередження, з питань дотації, схеми, зразки, бланки заяв та актів тощо.

Судова практика складається з позитивних та негативних для власника пасіки рішень, що також слід ураховувати під час утримання бджіл та при захисті прав й інтересів пасічників, у тому числі при зверненні до суду, до поліції, до ДПСС, до ОМС. Боти вже містять перелік законів та підзаконних актів, чинних на момент їх використання.

Тобто вперше зібрано весь масив чинного законодавства з питань бджільництва і розробники слідкують за його оновленням.

Проінформований – значить «озброєний».

Уся ця інформація у вільному доступі для всіх користувачів, які встановили цей бот, окрім закритої частини – виключно для членів спілки, бо їм планують допомагати із продажем-купівлею меду, бджолопродукції та бджолопакетів, бджолозапиленням та з іншими питаннями.

У планах також розміщення витягів із законодавчих актів для прискорення пошуку необхідної інформації та наповнення розділу «Питання-відповідь» із типовими питаннями і відповідями (схемами-алгоритмами). Крім того, бот може отримувати пропозиції та зауваження (кнопка – «Зворотній зв’язок») для покращення роботи.

У ході з’їзду відбулася відкрита дискусія за участі представників обласних організацій стосовно розвитку обласних осередків і необхідності удосконалення роботи на місцях.

Насамкінець спілчани переобрали своїм головою Володимира Стретовича, обрали новий склад керівних органів Спілки та вшанували пасічників спілчанськими відзнаками.

Асоціація «Кластер «Меди Межиріччя»

ПРАВИЛА
використання колективного товарного знаку

  1. Громадською спілкою «Всеукраїнське громадське об’єднання «Спілка пасічників України»» в установленому законом порядку зареєстровано Колективний Товарний Знак (далі – КТЗ) – мал.1 (додаток 1), що підтверджується відповідним свідоцтвом.
  2. Використання КТЗ СПасУ (мал.1), у т.ч. стікерів-голограм з його зображенням, допускається виключно діючими членами Спілки, що підтверджується відповідним посвідченням, за винятком тих, які позбавлені цього права у порядку, визначеному цими Правилами. Надання стікерів-голограм КТЗ для використання члену Спілки відбувається при умовах: дійсне членство в Спілці (наявність посвідчення і повної сплати щорічних внесків (з перевіркою інформації про їх сплату за поточний рік), наявність реєстрації пасіки і потужності на ім’я члена Спілки (ветеринарно-санітарний паспорт пасіки, рішення про реєстрацію потужності) та лабораторних досліджень бджолопродукції з пасіки члена Спілки (позитивні результати на рік отримання стікерів), щоб гарантувати споживачу якість та безпечність продукції, промаркованої стікерами-голограмами КТЗ СПасУ, а також надання інформації про обсяг продукції, яку планується промаркувати стікерами-голограмами (для визначення кількості потрібних стікерів), або етикетки власної бджолопродукції з пасіки члена Спілки. Спілка не здійснює виготовлення та продаж таких стікерів-голограм, а лише контролює їх замовлення та використання, а також вводить обмеження щодо використання, які передбачено цими Правилами.
  3. Члени Спілки можуть використовувати для маркування своєї бджолопродукції стікери-голограми із зображенням зареєстрованого КТЗ, які надаються Виконавчим Директором Спілки. Виконавчий Директор подає на затвердження Ради Спілки макет голограми із зображенням КТЗ, замовляє його (попередньо оплачене членом Спілки) виготовлення та поширення серед членів Спілки, які виявили бажання отримати стікери-голограми КТЗ СПасУ і авансом (предоплата) оплатили його виготовлення суб’єкту господарювання, який здійснює таку діяльність; розміщує оголошення про події, які стали підставою для застосування штрафних балів до члена Спілки або позбавлення його доступу до подальшого використання КТЗ (обмеження); організовує перевірки (без попередження) дотримання («доброчесності») та вимог п. 9.2.1 членів Спілки при використанні КТЗ і нараховує відповідні штрафні бали, про що повідомляє члена Спілки протягом 24 годин.

Недостаточно прав для комментирования:( Пожалуйста зарегистрируйтесь на сайте!