b_385_225_16777215_00_images_news_2014_Others_Risunok9.jpg

КИЇВ. 3 листопада. УНН. Техніки, наявної в дорожніх підприємств та організацій, недостатньо для того, щоб забезпечити повноцінний проїзд автомобільними дорогами загального користування у разі виникнення екстремальних погодних умов. Таку думку висловив начальник Управління експлуатаційного утримання автомобільних доріг і безпеки руху "Укравтодору" Олег Федоренко в ході інтерв’ю одному з центральних телеканалів України, передає УНН.

“Для ліквідації наслідків потужних снігопадів кількості механізмів, що є в наших автопарках — замало, а з огляду на те, що з них підготовлено до зими поки що 76% — взагалі бракує”, — наголосив Федоренко.

Він додав, що основною перепоною до стовідсоткової готовності є дефіцит фінансування, адже майже чверть технічних одиниць — 24%, потребують заміни, так званих, витратних матеріалів: ножів, акумуляторів і гуми, на які на даний час немає коштів.

Іншу проблему О.Федоренко вбачає в застарілості механізмів, адже понад 70% технічних засобів дорожніх організацій вже давно вичерпали нормативний строк експлуатації.

“Техніка дорожніх підприємств має бути модернізована та замінена на сучасну та високопродуктивну якомога скоріше, адже максимальна кількість часу, який наявні технічні засоби ще пропрацюють — це 2-3 роки”, — підкреслив він.

На його переконання, питання технічного переоснащення дорожніх підприємств з кожним роком лише гострішає, адже вже торік більшість механізмів, працюючи за екстремальних погодних умов, в ході боротьби з переметами висотою до 3-4 метрів нерідко виходили з ладу та потребували ремонту.

“Саме тому, за аномальних погодних умов, як це було позаминулого року у Київській області чи минулого — у Східному регіоні, наявна на балансі дорожніх підприємств техніка не забезпечить проїзду на дорогах миттєво”, — зазначив він.

Крім того, минулого року забезпечити сполучення між населеними пунктами дорожникам значною мірою допомагали підрозділи Збройних сил України та Державної служби з надзвичайних ситуацій.

Чіткий Алгоритм тісної взаємодії, неодноразово відпрацьований всіма службами, надав змогу оперативно ліквідовувати поодинокі випадки утворення заторів і забезпечувати повноцінний проїзд.

Цього ж року, з огляду на те, що більша частина техніки ЗСУ та ДСНС задіяна в зоні АТО, дорожники можуть розраховувати лише на місцеву владу, яка акумулює ресурси місцевих підприємств з необхідними механізмами на балансі, а також на сторонні організації, які надаватимуть спеціалізовану техніку на договірних засадах.

За словами Федоренка, ЗСУ та ДСНС також надаватимуть свою підтримку, проте тільки за потреби й у разі виникнення складних ситуацій, тобто без цілодобового чергування як це було минулого року.

Він висловив впевненість, що за екстремальних погодних умов повноцінний проїзд всіма автомобільними дорогами України буде забезпечено спільними зусиллями, якщо ж погодні умови будуть рівномірними — дорожники впораються власними силами.

Загалом, за результатами низки перевірок Держагентства, дорожники до цьогорічної зими готові, більш як наполовину. Це — значно менше ніж передбачено планом з підготовки й зумовлено дефіцитом фінансування.

“Всі наявні матеріальні та технічні ресурси рівномірно розподілені між всіма регіонами України, у тому числі Донецькою та Луганською областями. За орієнтовними розрахунками цих обсягів вистачить щонайменше до 1 січня 2015 року”, — запевнив О.Федоренко й додав, що брак фінансового ресурсу не дав змоги заготовити хоча б мінімальний обсяг паливно-мастильних матеріалів, — з необхідних 2,5 тис. тонн дизпалива в наявності лише 194 тони, а з 1,17 тис. тон бензину наявні тільки — 76 тонн. Така мізерна кількість дозволить нам працювати лише кілька діб і лише в окремих областях".

Джерело: http://www.unn.com.ua/

Недостаточно прав для комментирования:( Пожалуйста зарегистрируйтесь на сайте!

Рейтинг:  0 / 5

Звезда не активнаЗвезда не активнаЗвезда не активнаЗвезда не активнаЗвезда не активна