helth.jpg

Виявлений вірус раніше ніколи не спостерігався в організмах здорових людей. Американські вчені виявили вірус, що впливає на когнітивні навички здорових людей, пише британська газета The Independent. Згідно з дослідженням фахівців з Медичної школи Джона Хопкінса при Університеті Небраски, цей вірус раніше ніколи не спостерігався в організмах здорових людей.

Вчені виявили вірус випадково в процесі вивчення мікробів у горлі людини. В ході дослідження вони несподівано з'ясували, що ДНК вірусу, виявленого всередині горла, збіглася з ДНК вірусу, що вражає зеленіводорості.
З 90 осіб, які взяли участь в дослідженні, 40 виявилися його носіями. Ті, у кого він був виявлений, показали менш задовільні результати в тестах, пов'язаних зі швидкістю і точністю візуального сприйняття, а також з рівнем уваги.

За словами керівника дослідження, вірусолога доктора Роберта Йолкен, багатопсихологічних відмінностей між цими людьми обумовлені їхніми генами, проте в деяких випадках - саме мікроорганізмами всередині.

"Цей приголомшливий приклад доводить, що нібито нешкідливі мікроорганізми, що мешкають усередині нас, можуть вплинути на нашу поведінку і на наше сприйняття", - заявив він.

Як повідомляв Корреспондент.net, наприкінці жовтня французькі вчені заявили, що створили препарат від СНІДу.

Джерело: http://ua.korrespondent.net/

Недостаточно прав для комментирования:( Пожалуйста зарегистрируйтесь на сайте!

Рейтинг:  0 / 5