b_385_225_16777215_0_0_images_news_2020_10_123103990_1015459288928024_8358668517548591785_o.jpg

Через пару днів після виборів у Семенівці розпочався ремонт центральної дороги – досить незвичне явище.

Автомобільний шлях територіального значення Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук – це дорога з багатою історією, особливо на відрізку в нашому селищі.

Протягом 2016-2018 років було відремонтовано найбільш зруйновані ділянки автошляху загальною протяжністю близько 30 км, а також влаштовано штучний уповільнювач швидкості Traffic Calming Measures. На ці роботи держава витратила захмарні 209 мільйонів гривень платників податків. Але й цієї фантастичної суми виявилося замало, і в межах с-ща Семенівка від залізничного переїзду до вулиці Транспортної залишилося нагадування, що в нашій країні є не лише дурні.

Жителі та гості селища, що звикли до багатостраждальної дороги, не могли повірити, що після капітального мільйонного ремонту тут знову вируватиме життя у найближчі роки. Особливо семенівців дивувало те, що початок робіт припав на завершення виборчих перегонів.

Насправді ж це починання ніякого відношення не має ні до місцевих виборів, ні до місцевої влади, а входить до державного плану розвитку автодоріг. Поточний середній ремонт дороги Т-17-16 проводиться власником – Службою автомобільних доріг у Полтавській області (САД) і безпосередньо генеральним підрядником з Одеси – ТОВ «Ростдорстрой».

На жаль, варто констатувати той факт, що напівсумний літопис головної дорожньої артерії селища і колишнього району продовжується. І винні в цьому не гроші, не дороги, а, мабуть, дураки. Активні роботи ведуться не на всьому відрізку шляху, ба більше, на ділянці в районі залізничного переїзду, що найбільше постраждала через активний рух вантажівок, ремонтом «не пахне» і, скоріше за все, не передбачено взагалі.

Нещодавно у нашому райсуді розглядалася досить актуальна, а, головне, наглядна справа. Про її перебіг мені стало відомо завдяки Єдиному державному реєстру судових рішень (ЄДРСР), і вона наочно показує колізію в дорожньому господарстві.

Підставою для розгляду цієї справи став протокол про адміністративне правопорушення щодо головного інженера Семенівської дільниці ТОВ «Кононівський елеватор». Відповідно до цього протоколу, складеного патрульними поліцейськими, 1 вересня 2020 року о 15:44 год. в с-щі Семенівка по вул. Незалежності (в районі залізничного переїзду) відбулося пошкодження транспортного засобу DAF 95 XF 430. Якщо хтось не в курсі, це сідельний тягач із третього покоління магістральних вантажівок важкого класу, у них двигуни потужністю 381-530 кінських сил, призначені для найбільш інтенсивної транспортної роботи. Дальнобійники ще називають його «шрек серед вантажівок» («не красень, але всі його люблять»). Тобто, покликання цього «монстра» – випробовувати наші дорожні полотна вантажами у 15-20 тонн.

Справитися нашим дорогам з такими випробовуваннями, звичайно, не судилося, а в даному випадку нідерландський важковаговик DAF не витримав іспиту семенівським багатостраждальним «автошляхом» (якщо його таким можна назвати).

За версією слідства, переїзд, на якому сталася так звана дорожньо-транспортна пригода (ДТП), належить ТОВ «Кононівський елеватор», а інженер, будучи посадовою особою Семенівської дільниці, виявляється, – відповідальний за експлуатаційний стан даної ділянки автодороги, тому порушив правила, норми і стандарти у питанні забезпечення безпеки дорожнього руху при утриманні ділянки а/д Т-17-16 (в районі залізничного переїзду в межах дії знаків 1.29). Лише вчитайтесь: «він не прийняв своєчасних заходів щодо ліквідації вибоїни на проїзній частині дороги, чим порушив п. 1.5 Правил дорожнього руху України – дії або бездіяльність учасників дорожнього руху та інших осіб не повинні створювати небезпеку чи перешкоду для руху, загрожувати життю або здоров’ю громадян, завдавати матеріальних збитків».

Звичайно, головний інженер і його захисник заперечували провину у вчиненні правопорушення, оскільки схема ДТП не містить точної вказівки на місце ДТП; на ділянці є 2 переїзди, тобто не конкретизовано і не доведено доказами, за утримання якого із них відповідає ТОВ «Кононівський елеватор». Крім того, жодного з представників промислового підприємства не викликано патрульними для участі в оформленні ДТП; поліцейськими, у свою чергу, не надано доказу того, що саме головний інженер або ж інша посадова чи службова особа є відповідальною за належне утримання автодороги і переїзду. В обов’язки інженера входить технічний нагляд за виробничим обладнанням і технікою, а не за залізничним переїздом.

У підсумку в судовій постанові вказано, що посадова особа при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання, чи належить до його компетенції розгляд даної справи, правильність складеного протоколу тощо. Тобто, перш ніж звинувачувати когось, треба з’ясувати належність відрізку дороги, адже суд не має права самостійно відшукувати докази винуватості особи у вчиненні правопорушення, оскільки, діючи таким чином, «сліпа Феміда» неминуче перебиратиме на себе функції обвинувача, позбавляючись статусу незалежного органу правосуддя, що є порушенням ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Ураховуючи зазначене, суддя В. Ф. Харченко постановив: повернути до Семенівського відділення поліції Хорольського відділу поліції ГУНП в Полтавській області адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності посадової особи елеватора для належного оформлення.

Як бачимо, не все так гладко у дорожників! І чи знайде «крайнього» Семенівське відділення поліції Хорольського відділу поліції ГУНП в Полтавській області? Питання риторичне...

А цими днями на автодорозі «Хорол-Семенівка-Кременчук» завершено влаштування перших 500 метрів вирівнюючого шару покриття, оновлення дороги триває поблизу залізничного переїзду. Служба АД відзвітувалася, що на цій ділянці підрядна організація вже провела холодне фрезерування пошкоджених шарів та облаштувала шар із суміші фрезерованого матеріалу, обробленого в’яжучим (СФОВ).

Також Служба зробила примітку: «Працюємо виключно на ділянках, які знаходяться на балансі нашої САД. На ділянках інших балансоутримувачів наш підрядник роботи не проводить».

У підсумку на частині дороги, яка найбільше потребує ремонту, найімовірніше, цього ремонту чекати не варто!

Михайло ПОГРІБНИЙ

Недостатньо прав для коментування :(
Будь ласка, зареєструйтеся на сайті!

Коментарі  

-4 # Назар 15.11.2020, 15:03
Люди, правдами чи неправдами хоч щось роблять а ти Міша з своїми покровителями тільки й знаєш ,що плітки збирать та робить з мухи слона-незалежний ти журналіст наш.КЛОУН. ;-) :eek:
+3 # святослав 15.11.2020, 17:53
А що тут ,,не так,, Назар ..?! За такий стан доріг - САДЖАЮТЬ , а не ОБИРАЮТЬ ! Нормальні люди - у НОРМАЛЬНІЙ країні ! Доки будуть ДУРНІ - виборці , і ті кого вони обирають , такими залишаться і наші дороги ! Якби то була не правда , то можна було б дорікнути журналістам , а так - вони добросовісно виконують свою роботу ! Щодо КЛОУНА , то він у нас - ,єдиний і неперевершений,, обраний все тими ж ДУРНЯМИ !
# Засиратор жизнєй брехунів 15.11.2020, 16:13