b_385_225_16777215_00_images_news_2018_09_IMG_9864.jpg

Іншими словами, минулого тижня білили дерева, цього тижня – копають яму: коли ж вчитися?

Складається враження, що Закон України «Про освіту» цього не передбачає, або ж не є основним нормативно-правовим актом для Семенівського НВК №1 ім. М. М. Хорунжого, адже тут вирішили виховувати працею. Можливо, у першій школі вирішили, що для нашого селища освіченість не така важлива, як уміння тримати щітку й лопату (в країні ж велика нехватка робітничих професій). То ж не дивно, що цього року наш район скотився на 3 місця в рейтингу ЗНО в порівнянні з минулим роком.

До того ж, НВК №1 завжди тримав перші місця в рейтингу шкіл району, але з таким акцентом на фізичну, а не розумову працю це може швидко змінитися. Відсоток учнів, які здали ЗНО на найвищі бали щороку зменшується: у 2016 році він складав 12,2%, у 2017 – 10,1%, а цього року – 7,3%.

Можливо, краще варто звернути увагу на це?

Недостатньо прав для коментування :(
Будь ласка, зареєструйтеся на сайті!

Коментарі  

# Європеєць 13.09.2018, 15:50
Підготовка робочої сили для Польщі!
# drug 13.09.2018, 16:18
Це ж яку хворобливу уяву треба мати, щоб причиною зниження освітнього рівня вважати залучення школярів до робіт по благоустрою території. По-друге: вже не вперше матеріал без автора.
# Європеєць 13.09.2018, 17:19
"Хвороблива уява" - ти маєш на увазі народних депутатів? Це їх творчість Закон України "Про освіту". Піди й скажи їм, що вони мають хворобливу уяву!!!
# бастардо 13.09.2018, 17:25
А причою зниження освiтнього рiвня школярiв можна вважати вiдсутнiсть бiльшостi вчителiв сьогоднi на сьомому уроцi, бо у них педрада?I знову прогулюються уроки. А вчитися дiти коли будуть???
# Роза 13.09.2018, 20:45
Ой вей, та хай собі копають хлопці!!!!! В армії знадобиться!!!!!!!!!!
# принцеска 13.09.2018, 21:13
Від того, що діти попрацювали, рівень їхніх знань точно не знизився. Не потрібно робити з мухи слона. В усіх школах діти працюють, і нічого.
# Європеєць 14.09.2018, 06:25
Ви що не розумієте, що мова йде не про те, що діти працюють. Мова йде про грубе порушення Закону України! А потім батьки відпрацьовують з дітьми пропущені години за гроші у репетитора? Це напевне так робиться спеціально
# Oleg 14.09.2018, 17:02
принцеска,ти права на сто відсотків.Тут питання зовсім в іншому.Треба поміняти підхід до навчального процесу і придать анафемі це кляте ЗНО,яке нагадує гру як виграти міліон.Це кляте ЗНО не дає можливості адекватно оцінить знання учнів.
# Україночка) 14.09.2018, 08:53
у нас завжди так: в законах - одне, а роблять - друге. Теж не бачу нічого страшного в фізичній роботі школярів якшо це не заважає навчанню...
# Європеєць 14.09.2018, 12:23
Ключова фраза - якщо це не заважає навчанню. Згоден. Але хочу нагадати, що нимнішній директор і його оточення якрвз і волали, звинувачуючи попередніх директорів в порушенні законів. Можливо треба тепер Тамарам Тополям та іншим дерев'яним почати писати кляузи і звинувачення у всі інстанції на нинішнього директора. Чи щось із правдою заїло?
# . 14.09.2018, 16:34
Складається враження, що десь в кущах, побіля школи в собачій будці причаїлось і пильнує виконання законів у НВК №1 ВОНО (матеріал атора не має)
Почитайте ті закони, котрими апелюєте в статті, бо пріоритети в освіті вже давно змінились і основним є завдання формування ключових компетентностей, тому учні повинні вміти виконувати практико-орієнтовані ситуативні завдання.
# Європеєць 14.09.2018, 17:30
Оце ти завернув! Яку із крмпетентностей формує копання учнем траншеї у чистому одязі?
Основні групи ключових компетентностей:
Соціальні вміня: брати відповідальність, приймати рішення, робити вибір, безконфліктно співіснувати.
Комунікативні вміння: спілкуватися, знаходити спільну мову.
Інформаційні вміння: здобувати, опрацьовувати, використовувати інформацію.
# Європеєць 14.09.2018, 17:30
Саморозвитку, самоосвіти: готовність постійно навчатися.
Полікультурні: оволодіння досягненнями культури, розуміння особливостей інших народів.
Продуктивної творчої діяльності: готовність, потреба у творчості.
# drug 14.09.2018, 17:31
У авторства цієї статті, на мою думку, чітко проглядається "європейський" слід. Іде атака на НВК-1 (на керівництво). А те, що це відображається на дітях - автора (чи авторів) не цікавить від слова "зовсім".
# Європеєць 14.09.2018, 17:57
А що писав шановний друг коли нинішнє керівництво атакувало попереднє? Коли писало пасквілі в усі організації і установи і ЗМІ. І все говороли, що вони за Закон. А тепер Закон побоку бо до влади дорвались і завдання своє виконали?
# Oleg 14.09.2018, 18:05
Дружок,от тут ти правий,іде постійна десредитація першої школи і її педагогічного колективу.Чому всю гадость перейняли з заходу,а зі своїм вітчизняним розпрощались.Багато дописувачів вчились у тій школі,і допомали в колгоспах і кукурудзу ламать,і соняшник полоть,і по благоустрою своєї школи.І нічого,багато стали ученими.інженерами,лікарями,ві йськовими.А спитать європейця,де він вчився.
# Європеєць 14.09.2018, 18:13
Не перекручуйте шановний. Я чітко поставив питання! Це правильно чи ні, коли керівництво школи яке звинувачувало своїх попередників в порушенні Закону само за два перші тижні двічі порушило Закон? При чому тут трудове виховання і дискредитація колективу. Не прикривайтесь дітьми, шановні! Стидно...
# Oleg 14.09.2018, 18:38
Європеєць,не треба багато говорити про закони які творять люди зовсім випадкові в освіті.А що ж ми не говоримо про закон прямої дії який постійно порушується вздовж і поперек.Почитайте свої попередні пости і проаналізуйте їх.Вам повинно бути соромно.Я вже писав про навчання у тій школі і поваших постах зрозумів що вас вчили неправильно
# Європеєць 14.09.2018, 18:49
Ти зрозумів, що ти написав? Значить якщо я кажу що треба дотримуватись Закону, в т.ч. і Конституції то мене вчили неправильно? Це так говорить Кодекс отого будівника?
# Oleg 14.09.2018, 19:12
Європеєць,ти знову все перевернув.Є злочинні закони,зкажем правильно.Ти подивись хто їх приймав.Це люди які відвергли все так зване тоталітарне не розбираючись погане воно чи хороше.В старій школі виховувались на ідеології,чого зараз немає.Новий так званий закон забороняє привчати дітей до праці.
# Європеєць 14.09.2018, 19:17
Закон не забороняє привчати дітей до праці. Ти знову перекручуєш. Він забороняє це робити за рахунок навчального часу. Якби цю траншею копали або білили не під час уроків, а п в будь-який інший час це було б нормально і правильно. ВИходячи з такої логіки нічого зазорного немає в тму, щоб кинути роботу і вештатись по своїх справах, що більшість сташи дорослими вважає за нормальне.
# ІВАН 14.09.2018, 17:35
Ключовим є те якщо жорстко судиш інших будь таким же і до себе.
Знання у дітей погані. Середій бал ЗНО 123.
З таким балом нікуди. І навіщо так себе розхвалювати. І так видно що кращі серед найгірших.
Може взятися за знання дітей, а не за благоустрій.
# Oleg 14.09.2018, 18:51
ІВАН,знання погані не від трудового виховання ,а від того що з заходу перейняли найгіршу модель виховання дітей.Хватить носити з цим ущербним ЗНО.В США потакій системі навчають розумово відсталих дітей.Правда можливо і правильно,на що хороша освіта тому хто їде за кордон бауерам горшки виносить.
# ІВАН 14.09.2018, 17:37
У селищі для чогось створено 2 комунгоспи. Для зарплати близьким і рідним. А ями копають та білять нехай діти. Це ж розвиває комунікацію. Працівникам комунгоспів комунікація уже не потрібна.
# Oleg 14.09.2018, 18:58
ІВАН,не треба про комунгоспи.Треба з дітей "ліпить"не бідло і гультяїв,а достойну заміну старшого покоління.Нас у свій час водили на екскурсії по підприємствах,розказували про робітничі професії.Були зустрічі з військовими які розповідали про військові професії.У початковій школі у нас був свій участок де вирощувалирізні рослини.
# ІВАН 14.09.2018, 17:48
Дивно що керівництво школи зовсім не хвилювало як їх атаки на попередне керівництво відображаються на дітей.
Діти теж мають свою думку, але мовчать бо школу не закінчиш, за свою думку зацькують. Дорослих зацькували а тут дітей. Сказано копать будуть копать.
# Oleg 14.09.2018, 19:04
ІВАН,ти правий,діти повинні мати свою думу,тільки ту як краще вчитись і думку про авторитет своїх педагогів який би у них не викликав сумніву.А от оці ваші опуси як раз і підривають авторитет вчителів.
# Європеєць 14.09.2018, 19:23
Ще одне нащо потрібно звернути увагу - це рецидив! У випадку з побілкою дерев, вже обговорювалася ця тема. Але адміністрація НВК №1 своїм копанням траншеї показує, що закони не для неї писані! Чому так?
# Oleg 14.09.2018, 19:55
Європеєць,знову про закони.А може краще вести розмову про дані права Конституцією на безкоштовну освіту,і зразу ж запитати,чи виконується цей закон,а також здирництво з батьків на ремонт школи,це що,не порушення закону.
# Європеєць 14.09.2018, 20:11
Я повністю тебе підтримую в цьому. Але знову ж ьаки це повинні починати самі вчителі. А вони прогулюють уроки а потім безсоромно беруть гроші за те, що повинні були на цих уроках розповісти. От освіта і коштовна і починається вона з учителя. З сьогоднішніми учителями їх учителі проводили заняття після уроків безкоштовно, безкоштовно займалися в гуртках і т.д. А сьогодні любима фраза педагога "а мені за це не платять"!!!!!!!
# Oleg 14.09.2018, 20:22
Європеєць,гроші це теж ідеологія на якій виховують нинішню молодь.
# Romashka 14.09.2018, 20:02
Вивчивши законодавство України для кожної людини можна знайти норму, яку вона порушує. Те, що це "каміння в город" нового керівництва школи - це безсумнівно. Думаю, в кожній школі є уроки, на яких або "білять", або "копають" - і нічого. Але ж всі пам'ятають, що робилося в тій же школі, коли велася війна за крісло директора?
# Romashka 14.09.2018, 20:03
Складалося враження, що деякі вчителі забували ходити на уроки, доки інтриги плели. А зараз, коли з ними чинять так, як і вони ще рік тому - їх вважають жертвами безсердечних журналістів...
# Oleg 14.09.2018, 20:56
Romashka,авторитет вчителя це святе,тому що він вчить наших дітей і внуків і тоді не треба було лить на них грязь і зараз цього робити не треба,це не сорочка яку від грязі можна відмити.
# . 14.09.2018, 20:06
Ви принижуєте дітей, котрі за власним бажанням та за згодою батьків виконували посильну працю. Діти були у робочому вбранні і залюбки трудились, бо чекають з нетерпінням на відкриття нового спортивного майданчика. А вам ЄВРОПЕЙЦІ, ІВАНИ, БАСТАРДО( ТРИ ГОЛОВИ ОДНОГО ДИВА) ГАНЬБА
# Romashka 14.09.2018, 20:09
І я буду не здивована, якщо діти, які мають відношення до авторів (чи автора) статті "раптово" почнуть гірше вчитися... :-?
Що в цій Семенівці ще можна ділити? І так все вже напівзруйноване, ні, треба ще і школи почати ділити, хай і вони "мідним тазом" накриються! );(
# Oleg 14.09.2018, 20:21
Romashka,так вся вже система освіти накрилась мідним тазом.За чотири роки ще й камінь звеху на цей таз поклали.Вся грязна піна яка з майдану запливла у ВР робить свою чорну справу.
# Європеєць 14.09.2018, 20:14
До речі треба висловити подяку учителям-пенсіонерам, за те, що вони працюють з дітьми вдома. Ще залишилась "стара гвардія" яка вміє і знає як навчити дитину і вміє прищепити їй любов до знань.
А це не так просто як "болонок" виховувати!
# бастардо 14.09.2018, 20:45
А може доречно попросити роз'яснення, якщо не у прокуратури, то хоча б у вiддiлу освiти ОТГ, якому пiдпорядковуэться школа?
# Oleg 14.09.2018, 20:53
бастардо,ви дерьмократи зараз на кожному кроці споминаєте репресії 37 року і стукачів,а сам зараз стараєшся зайнятись цим же,що гени про себе дають знать.
# Європеєць 14.09.2018, 21:06
Ні, він бастардо а не Павлік Морозов
# Oleg 14.09.2018, 21:16
При чому тут Павлік Морозов.Я веду мову про стукачів,хоча Павліків теж зараз багато.
# мішель 16.09.2018, 11:16
Ти ж не плутай...Тоді репресували за анекдоти...А це лише звернення за роз"яненням... 8)
# Oleg 16.09.2018, 12:23
Мішіко,не треба викручуватись.
# мішель 16.09.2018, 12:27
НІ разу....Я ж не ти...

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка