Питний мед – споконвічно слов’янський напій, що має багату історію й глибокі національні корені.
Завдяки вмісту натурального меду з його цілющими властивостями цей напій набуває неперевершеної м’якості, по праву вважається унікальним і корисним. Майстерність приготування справжнього питного меду на межі високого мистецтва – для цього медовару потрібно мати не лише кристально чисту воду, ароматний мед і винні дріжджі, а ще й чисті помисли, відкрите серце, а також вкласти частинку своєї душі. Ось чому в наш час напій стає брендом України.
Почавши серйозно займатися продуктами бджільництва, Почесний пасічник України Василь Олексійович Соломка інтенсивно працював з пасічною літературою, користуючись і своїми столичними можливостями, які дозволили знайомитися з літературою, зокрема й раритетами. Повчання одного з корифеїв українського бджільництва сподвигнуло ДіДа Василя зайнятися медоварінням.
Гільдія медоварів України створена у 2008 році, як наслідок того, що самотужки рухатися в цьому напрямку важко. Спілка діє з гаслом: питний мед – бренд України. Вона впроваджує медові напої у виробництво, залучає до медоваріння і навчає нових пасічників, проводить конкурси і майстер-класи. Очолює її Барабаш Василь Степанович.
Тож питні меди для промислової пасіки ПСП «Дружби» – це рух вперед, новий досвід, яким діляться найкращі бджолярі країни, показавши, наскільки корисним може бути спілкування однодумців. Бджолопродукти найбільшої пасіки України, екологічно чисті ягоди Миколи Дикуна, поважний багаж знань ДіДа Василя – і в результаті може народитися щось значне! Маємо надію, що Україна нарешті матиме якісний національний бренд.
Коментарі